اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

78 کلاس درس و یک پژوهش‌سرا با مشارکت خیرین گنبدی در حال ساخت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت نیکوکاران و خیرین شهرستان در حال حاضر 78 کلاس درس و یک پژوهش‌سرا در حال ساخت است.

78 کلاس درس و یک پژوهش‌سرا با مشارکت خیرین گنبدی در حال ساخت است

کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران گنبدی در ساخت مدارس و تجهیزات آموزشگاهی مشارکت خوبی را اداره آموزش و پرورش داشته و دارند.
وی تصریح کرد: ۱۱ مدرسه طی یکی دو سال گذشته توسط خیرین ساخته و امسال به بهره‌برداری رسیده و ظرف یکی دو ماه آینده همه آنها با هماهنگی خیرین مورد نظر افتتاح می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ساخت پژوهش‌سرا شهرستان توسط خیرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ آموزشگاه در قالب ۷۸ کلاس درس و یک پژوهش‌سرا توسط خیرین در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکسال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی بیان داشت: در چند روز گذشته نیز قراردادی بین اداره کل نوسازی مدارس و خیرین شهرستان منعقد شده تا عملیات اجرایی چهار مدرسه دیگر توسط خیرین آغاز شود.
نظرنژاد گفت: در سال تحصیلی جدید ۵۰ کلاس درس دوره ابتدایی و ۲۰ کلاس درس دوره متوسطه افزایش یافته و قرار است اداره کل نوسازی استان نسبت به تجهیز دانش‌آموزی آن با شهرستان مشارکت کند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با مشارکت اداره کل نوسازی آسفالت محوطه ۱۱ مدرسه حوزه شهرستان گنبدکاووس تا یک‌ماه آینده در دستور کار قرار گرفت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: با مشارکت آقای قلم‌چی خیر مدرسه‌ساز، مدرسه 12 کلاسه داخل شهر احداث شده که فردا با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور و مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول