اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«دربی» تعیین‌کننده نماینده فوتسال بانوان هرمزگان در لیگ برتر

با اعلام فدراسیون فوتبال؛ دو نماینده فوتسال بانوان هرمزگان برای راهیابی به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور به مصاف هم می‌روند.

«دربی» تعیین‌کننده نماینده فوتسال بانوان هرمزگان در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، قرعه‌کشی مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور برگزار شد و براساس قرعه، دو تیم هیات فوتبال رودان و انرژی‌بر پارسیان دو نماینده شایسته هرمزگان با برگزاری یک دربی جذاب برای رسیدن به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

این دیدار فینال‌گونه در شرایطی برگزار خواهد شد که در بهمن‌ماه ۹۸  تیم هیات فوتبال رودان با صدرنشینی و انرژی‌بر پارسیان با رتبه دوم در مرحله گروهی صعود خود را به دور دوم رقابت‌ها مسجل کرده بودند.

براساس برنامه اعلام شده به‌دلیل شیوع کرونا، تیم‌ها در جدالی حذفی طی دو دیدار رفت و برگشت، تیم صعودکننده را مشخص خواهند کرد.

دیدار رفت نمایندگان هرمزگان ۲۳ مهرماه به میزبانی پارسیان و دیدار برگشت  روز هشتم آبان‌ماه در رودان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در سایر دیدارها  هیات فوتبال لردگان با صدرا نکاه تهران، ایده‌آل مرکزی با هیات فوتبال همدان و فرهان ملارد با کیمیا اسفراین رقابت خواهند کرد و در مجموع تکلیف چهار تیم صعود‌کننده به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/88058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول