اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعطیلی حضور دانش‌آموزان کرمانشاهی تا اطلاع ثانوی/ معلمان در «شبکه شاد» تدریس کنند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تعطیلی مدارس استان به معنای تعطیلی حضور دانش‌آموزان تا اطلاع ثانوی است و همچنان مدیر و عوامل اجرایی در مدارس حضور دارند.

تعطیلی حضور دانش‌آموزان کرمانشاهی تا اطلاع ثانوی/ معلمان در «شبکه شاد» تدریس کنند

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تعطیلی مدارس استان، اظهار داشت: براساس مجوز ستاد ملی کرونا به استان‌ها، ستاد کرونایی استانی اعلام کرد از امروز مدارس تعطیل است.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی حضور دانش‌آموزان تا اطلاع ثانوی است و در واقع مدارس استان تعطیلی نیستند همچنان مدیر و عوامل اجرایی، ر راستای پاسخگویی به والدین و دانش‌آموزان و رفع و رجوع درخواست‌های آن‌ها در مدرسه حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: معلمین با اختیار مدیر مدرسه می‌توانند در مدارس حضور یابند یا در منزل از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد با دانش‌آموزان خود در ارتباط باشند.

وی افزود: در واقع این مدیر مدرسه است که به‌عنوان رهبر آموزشی مدرسه تشخیص می‌دهد که اگر معلمی نمی‌تواند در منزل از طریق شبکه دانش‌آموزی با دانش‌آموز در ارتباط باشد با حضور در مدرسه از امکانات مدرسه برای ارتباط با دانش‌آموز استفاده می‌کند.

یزدان‌پناه در خصوص زمان بازگشایی مدارس، گفت: آموزش حضوری منوط به اعلام ستاد کرونای استان است،که در این خصوص اگر تصمیمی اتخاذ شود، اداره کل آموزش و پرورش استان بر اساس آن، آموزش حضوری را از سر می‌گیرد و برای هر تصمیمی آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول