اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مردم انقلابی قدرتمند پای نظام ایستاده‌اند

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مردم انقلابی با همه کمبودها و مشکلات، قدرتمند پای نظام ایستاده‌اند.

مردم انقلابی قدرتمند پای نظام ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حسین محمد‌رضایی امشب در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان رامسر در ششمین رو از هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در شرایطی به کشور ما جنگ تحمیل شد که با وجود آمادگی بسیار بالای عراق اما باز هم کمک‌هایی به آن شد و نیروی انسانی و تجهیزات جنگی بسیاری به آن اضافه شد که نیروی عراق را چندین برابر کرد چرا که نام جنگ را برق‌آسا گذاشته و آمده بودند که بمانند و ماندگار شوند.

وی بیان کرد: امروزه همان دشمن با فضاسازی‌های دیگر و با استفاده از راهکار‌های دیگر در عرصه‌های مختلف بسیار زیادی به جنگ با ایران آمدند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: اما باز مردم و مسؤولان با همان آمادگی در کنار هم بوده و اجازه نمی‌دهند که دشمن نفوذ داشته باشد، چرا که از درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس استفاده می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس به ما یاد داد که باید مراقب بوده و حواسمان باشد که اگر کوتاهی کنیم دشمن نفوذ می‌کند، خاطر‌نشان کرد: مردم انقلابی با همه کمبودها و مشکلات، قدرتمند پای نظام ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه دورانی است که باید شرایط را یادآوری کنیم تا فراموش نشود، افزود: تکرار مکررات سبب می‌شود که راه را گم نکرده و موفق عمل کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر نیز از افتتاح پروژه شرکت صنایع بسته‌بندی، باشگاه ورزشی و یگان آموزشی خبر داد.

محمد‌رضا خمسیه گفت: یکی از پروژه‌های مجموعه سپاه در سال جهش تولید افتتاح پروژه شرکت‌های صنایع بسته‌بندی که از جمله‌ برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه این محموعه در راستای توانمند‌سازی چرخه تولید از تولید تا صنایع بسته‌بندی و فروش و بازاریابی است، اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان توسط بسیجیان در شرکت‌های دانش‌بنیان هزینه شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسؤول از اشتغالزایی مستقیم ۱۵ نفر و غیر مستقیم تا ۵۰ نفر در این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: در ادامه نیز در راستای شبکه‌سازی بین روستاها و تمام تولید‌کنندگان خانگی ارتباط برقرار می‌شود.

وی پروژه بعدی را یگان آموزشی بیان کرد که برای آموزش نیرو‌های بسیجی است، تصریح کرد: این مجموعه توسط پیشکسوتان جهاد شهادت در عرصه برنامه‌های آموزشی اجراشد که قریب به ۵ میلیون تومان هزینه شد.

خمسیه پروژه سوم را افتتاح سالن ورزشی عنوان کرد و افزود:این سالن با متراژ ۴۱۶ متر‌مربع عنوان کرد که با الحاقیه امکانات ورزشی نزدیک به ۶۳۰ میلیون تومان در منطقه حوزه آیت‌الله الهیان در حوزه روستایی طالش‌محله‌ فتوک در غرب شهرستان رامسر در حال بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همت و روحیه جهادی همه جوانانو پیشکسوتان در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام موثر برداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول