اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بوی کرونا در دفاتر بیمه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به مشام می‌رسد!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت یه رعایت نکردن پروتکل‌ها در دفاتر بیمه‌ای استان اعلام خطر کرد.

بوی کرونا در دفاتر بیمه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به مشام می‌رسد!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مهدی بانشی در نشست ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار اظهار کرد: هفته بسیار خوبی را بابت همکاری مردم و ادارات و دستگاه‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سپری کردیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها در استان به 88 درصد رسیده و بر خلاف کشور که روند کاهشی داشته روند خوبی را سپری کرده‌ایم.

وی گفت: پلیس به اضافه 10 که وضعیت خوب نبود رشد 12 درصدی داشتیم و دفاتر پیشخوان هم به 77.5 درصد رسیده است در اماکن متبرکه 91.2 درصد رعایت می‌شود و در پایانه‌های درون و برون شهری هم هر چند هنوز وضعیت رضایت‌بخش نیست اما افزایش درصدها را داشته‌ایم مراکز اقامتی ما به 91 درصد رسیده و داروخانه‌ها 72.2 درصد و مطب‌ها هم با رشد 15 درصدی به 88.3 درصد رعایت پروتکل‌ها رسیده‌ایم که در کشور جز نقاط ضعف به شمار می‌روند.

بانشی گفت: در آرامستان‌ها 71.6 و در مراکز بیمه از 80 درصد با افت بسیار زیادی به 59 درصد رسیده‌ام در پاساژها افزایش 11 درصدی رعایت دستورات بهداشتی را داشته‌ایم هر چند هنوز پایین هستیم و از 45 به 54.5 درصد رسیده‌ایم.

وی به بازدید از 671 مدرسه اشاره کرد که میانگین رعایت 61.4 درصدی را نشان می‌دهد و در بعضی آیتم‌ها که رعایت نشده حتی به یک ریال هزینه نیاز نبوده است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول