اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دو و میدانی‌کاران دختر زنجانی، سریع‌تر از پسران هستند

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت دو و میدانی بانوان بهتر از آقایان است، گفت: تعداد بانوان فعال در سطح تیم ملی سه ورزشکار است.

دو و میدانی‌کاران دختر زنجانی، سریع‌تر از پسران هستند

علی محبی امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دو و میدانی‌کاران زنجانی در بخش پسران و دختران، طی روزهای گذشته به عناوین خوبی در رقابت‌های لیگ و کشوری دست یافته‌اند.

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به موفقیت امیرحسین موسوی و شقایق خطیبی و مریم محمودی در مسابقات لیگ گفت: آخرین نتیجه توسط امیرحسین موسوی در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور کسب شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت دو و میدانی بانوان بهتر از آقایان است، تصریح کرد: تعداد بانوان فعال در سطح تیم ملی سه ورزشکار است.

محبی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته دو نفر از دو و میدانی‌کاران دختر زنجانی در سطح ملی رکوردشکنی کردند، گفت: در حال حاضر سه دختر دو و میدانی‌کار زنجانی خانم‌ها مریم محمودی، شقایق خطیبی و سمیرا مقدم در ماده 800 متر، 3 هزار و 500 متر و 400 متر با مانع فعالیت دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این نرگس شبخیزی یکی دیگر از دو و میدانی‌کاران زنجانی نیز در المپیاد استعدادهای برتر مدال گرفت.

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان در ادامه به تعداد ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: در بخش دختران در رده نوجوانان 15 ورزشکار، جوانان 10 نفر و بزرگسالان نیز 15 نفر فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین در بخش آقایان نیز در رده سنی نوجوانان 20 نفر، جوانان 15 نفر و در رده سنی بزرگسال نیز 10 نفر فعال است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول