اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

4 هزار بسته معیشتی در قالب شمیم حسینی در کرمانشاه توزیع می‌شود

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از توزیع 4 هزار بسته معیشتی در قالب شمیم حسینی به آسیب‌دیدگان از کرونا استان خبر داد.

4 هزار بسته معیشتی در قالب شمیم حسینی در کرمانشاه توزیع می‌شود

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در ایام ویژه‌ای قرار داریم ویروس منحوس کرونا زندگی بشریت را با چالش ایجاد کرده که طبیعی است استان کرمانشاه هم از این چالش بی‌نصیب نبوده و متاسفانه برخی از افراد کار خود را از دست داده و منبع درآمد ندارند.

وی با یادآوری فرمان مقام معظم رهبیر در راستای کمک‌های مومنانه، افزود: با فرمان رهبر معظم انقلاب همه مردم ایران مثل همیشه همانند زمان جنگ و انقلاب به صحنه آمدند در این بین دستگاه‌های دولتی بیشتر احساس تکلیف و وظیفه کردند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ادامه داد: در این ایام ماه محرم چون عزاداری‌ها سمت و سویی دیگری پیدا کرد و مقداری تجمعات کم شد و همچنین در اجرای برنامه‌هایی که سال‌های گذشته داشتیم محدودیت‌هایی اعمال شد، مجموعه اوقاف و خیریه در این زمینه خدمات دیگری را در بحث کمک‌های مومنانه در قالب شمیم حسینی ارائه کرد.

وی کمک‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  به آسیب‌دیدگان از کرونا را در سه محور طبخ غذا، تهیه بسته بهداشتی و توزیع سبد غذایی توضیح داد و افزود:  در راستای انجام نیات واقفین طبخ غذای گرم یکی از برنامه بود که در دهه اول محرم حدود ۱۰ هزار غذای گرم بین عزاداران با توجه به اینکه امسال هر خانه یک حسینیه بود بها مراجعه به درب خانه‌ها در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین، توزیع شد

صالحی به توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی اشاره و بیان کرد: دستگیری و رسیدگی به مستمندان یکی از درس‌های مکتب حسینی است، لذا این اداره کل در راستای خدمت‌رسانی به  مردم ۴ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا در قالب طرح شمیم‌ حسینی توزیع می‌کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول