اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جلیلی: ارتقای آثار هنری دفاع مقدس نیاز به اتاق فکرهای قوی دارد

مدیر کانون فرهنگی شهید چمران گفت: در این سال ها ما هنرمندان خوش فکر زیادی داشتیم که به تولید ایده های خلاقانه و نو در عرصه دفاع مقدس دست زدند اما ظرفیت های ما خیلی بیش از این است.

جلیلی: ارتقای آثار هنری دفاع مقدس نیاز به اتاق فکرهای قوی دارد

خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: «محمدعلی جلیلی» مدیر کانون فرهنگی شهید چمران به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: یکی از مسائلی که ما این سال ها در عرصه فیلم، تئاتر و سایر عرصه های هنری نیاز داریم، پرداختن به سوژه های دفاع مقدس برای ترویج آن در جامعه و سطح دنیاست.

وی در ادامه توضیح داد: متأسفانه عرصه دفاع مقدس ما در این زمینه ها با آسیب هایی روبه رو است. اگر به مراحل جنگ تحمیلی از شروع تا پایان آن دقت کنیم می بینیم که تمامی موفقیت های ما در قالب عملیات های مختلف ، علت یابی و همه موفقیت ها در اتاق فکرهای قوی کلید زده شده است.

جلیلی همچنین یادآور شد: اوایل جنگ ما چند عملیات ناموفق داشتیم اما بعد از آن از زمان عملیات ثامن الائمه، فتح المبین و عملیات پر افتخار بیت المقدس می بینیم که اتاق فکرهای قوی در جنگ تشکیل شد و شخصیت هایی چون حسن باقری پیدا شدند با ایده های نو و فکرهای تازه که در جنگ تزریق کردند و موفقیت های زیادی بدست آمد.

وی با اشاره به اینکه در قالب دفاع مقدس نیز برای تولید فیلم و تئاتر و سایر فعالیت های هنری می بایست فکرمان را اتقا دهیم، گفت: ما هنرمندان خوش فکر با ایده های نو زیاد داریم که کارهای بزرگی هم کرده اند اما ظرفیت های ما خیلی بیش از این است، نیاز به مدیریت قوی دارد  البته مدیریت های ما هم در عرصه های میانی خوب است منتها در سطح کلان نیاز به مدیریت های قوی تری داریم.

جلیلی همچنین افزود: دفاع مقدس مقوله ای نیست که پایانی داشته باشد چرا که ظلم ظالمان همچنان ادامه دارد و دفاع در برابر ظلم هم پابرجاست. آن ظلم نامقدس و پلید و این دفاع دفاعی مقدس و مبارک است. چرا که هیچ موجودی تجاوز و تعدی را نمی پذیرد و در مقابل زورگوی دفاع می کند. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول