اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ده برنامه سپاه استان تهران در هفته دفاع مقدس

معاونت فرهنگی سپاه استان تهران گفت: در هفته دفاع مقدس با ۱۰ برنامه شاخص در سطح استان با برنامه های عملیات فرهنگی شهید حاج ناصر شعبانی به استقبال این هفته پر برکت خواهد رفت.

ده برنامه سپاه استان تهران در هفته دفاع مقدس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، ابراهیم گرمابدری معاون فرهنگی سپاه استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:برنامه‌های «با این ستاره ها» که در گلزار شهداء شهرستان های استان تهران و با محوریت روایتگری راویان شاخص و همچنین مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام ماه صفر اشاره کرد.

 وی افزود: حرکت نمادین بیش از ۵۴ کاروان اعزام رزمندگان به جبهه ها همراه با اجرای برنامه های هنری در سطح مراکز عمومی و مدارس از جمله دیگر برنامه‌های شاخص سپاه استان تهران در این هفته می باشد.

گرمابدری تصریح کرد: کمک مومنانه به نیابت از شهدا و توزیع سبدهای کالایی در بین اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در ادامه مراحل قبلی کمک مومنانه در این هفته نیز تداوم خواهد یافت و بسیجیان این استان به کمک اقشار آسیب‌پذیر خواهند شتافت.

 معاون فرهنگی سپاه استان تهران گفت: برنامه یاد یاران با برگزاری گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا در ۱۵ شهرستان و استان تهران نیز از برنامه های شاخص این هفته است.

وی افزود: ویژه برنامه چشم و چراغ ملت از جمله برنامه های شاخص در این هفته است که با حضور فرماندهان و و مسئولین شهرستانی و بسیجیان و دیدار با بیش از ۴۰ خانواده شهید در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

 وی  پویش کتابخوانی مردان رستگار از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد و افزود: پویش افتخار محله من جهت معرفی شهدای محله توسط مردم هر منطقه در قالب فیلم کوتاه سه دقیقه ای با تلفن همراه و ارسال آن به دبیرخانه هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و کلیپهای برگزیده برای تهیه مستند توسط تیم مستند تلویزیونی برای معرفی آن شهید اقدام خواهد کرد.

معاون فرهنگی سپاه استان تهران گفت: برنامه «زنان عاشورایی ایثار دیروز ایثار امروز» نیز در راستای معرفی و تجلیل از خواهران ایثارگر دفاع مقدس و زنان ایثارگر در ارائه خدمات مخلصانه درمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک مومنانه برگزار خواهد شد.

 وی برنامه نجوای با شهدا چشم و چراغ ملت و هر مسجد یک سنگر را از دیگر برنامه‌های محوری استان ذکر کرد که در طول هفته دفاع مقدس در سطح ۱۵ شهرستان تهران برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول