اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امنیت کشور مدیون رزمندگان دفاع مقدس است

امام جمعه پیشوا گفت: امروز امنیت کشور را مدیون جنگ دفاع مقدس هستیم و بزرگ ترین سرمایه ای که در کشور داریم امنیت و فضائل اخلاقی مردم است.

امنیت کشور مدیون رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد:  امام حسن مجتبی(ع) فرمودند اگر مردمی خواستار عزت و بزرگی هستند و از خدای متعال بزرگی را می خواهند تنها راه رسیدن به عزت و سربلندی رعایت تقوای الهی می باشد چرا که این گونه است که انسان نزد خدا سربلند می شود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: مقام معظم رهبری نکات بسیار مهمی را در تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس فرمودند یکی اینکه عظمت دفاع مقدس و شهدا زمانی معلوم می شود که چه کار بزرگی را انجام دادند.

باقری ادامه داد: اگر میخواهیم عظمت کار شهدا را درک کنیم باید بدانیم  رزمندگان ما با دست خالی چه کار بزرگی را انجام دادند.

امام جمعه پیشوا گفت: اینکه چرا دشمن در جنگ ناکام ماند علت عمده و اصلی آن، رهبری شکفت انگیز امام راحل بود که توانست جنگ را مدیریت کند.

خطیب جمعه پیشوا بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی امنیت کشور است که مدیون جنگ دفاع مقدس هستیم که یکی از بزرگ ترین سرمایه هایی می باشد که کشور از آن برخوردار است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز به برکت ۸ سال دفاع مقدس آمریکا را پس می زنیم، ایران سال ۹۹ از ایران سال ۵۹ بسیار قوی تر و مسمم تر و پر انگیزه تر  برای مقابله و مبارزه با آمریکا است.

وی در پایان تصریح کرد: آمریکا به مراتب ضعیف تر شده و در یک بن بست و دوراهی باخت باخت قرار گرفته است چرا که سال هاست که هزینه های زیادی انجام می دهد اما بداند نمی تواند بر دنیا مسلط شود و نخواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول