اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزارت صمت نحوه فروش خودرو را شفاف سازی کند

امام جمعه بردسکن از وزارت صمت خواست به صورت جدی وارد این قضیه شده و تدبیری را در جهت شفافیت فروش خودرو در کشور داشته باشند.

وزارت صمت نحوه فروش خودرو را شفاف سازی کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: امروز دشمنان به تحریف دستاوردهای نظام رو آورده اند و در فضاهای مجازی دست به شیطنت هایی می زنند که این اقدام آنها برای ملت ایران بی اثر خواهد بود و همچون قبل به زودی رسوا خواهند شد.

 امام جمعه بردسکن با اعلام اینکه دوران دفاع مقدس طی یک دوره طلایی برای ملت ایران در صفحات تاریخ ماندگار شده است، گفت: عوامل مختلفی در پیروزی دوران دفاع مقدس بود که نقش داشت که رهبری پیامبرگونه امام راحل در هدایت و راهبری جنگ یکی از این عوامل است.

وی فرهنگ و مکتب حسینی را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و افزود: تبیین و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل پیروزی در جنگ هشت سال دوران دفاع مقدس بود.

امینی نیز به سخنان اخیر رهبری در جمع پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و بیان کرد: وحدت و انسجام ملی که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم باعث شد همه اقشار مردم دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را که بیش از ۴۰ کشور علیه ایران دست داشتند، را از خودشان می دانستند و حضور رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ بخاطر نفس این موضوع بود.

 امینی گفت: امروز دشمن با همه توان به میدان آمده و لذا مردم از دستاوردهای نظام حمایت می‌کنند و دشمن را مایوس کرده‌اند.

 وی با تاکید بر اینکه مردم سخنان مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان را مجدد نیز مطالعه و قرائت کنند گفت: دوران دفاع مقدس یکی از دوران‌های طلایی ۴۲ ساله انقلاب اسلامی است.

امینی در ادامه خطبه های نماز جمعه به بحث گرانی خودرو در کشور اشاره کرد و با اشاره به اینکه یک خودروی معمولی قیمت آن به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است، افزود: آیا این قابل دفاع است؟

 وی از وزارت صمت خواست به صورت جدی وارد این قضیه شده و تدبیری را در جهت شفافیت فروش خودرو در کشور داشته باشند.

 امام جمعه بردسکن به واگذاری خودرو توسط ایران خودرو به نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون که مردم عادی باید چند ماه را در نوبت اخذ یک خودرو باشند، ایران خودرو تعداد زیادی را بدون نوبت در اختیار مجلس قرار می دهد، که این اقدام شایسته نبوده و نیست.

وی از نمایندگان انقلابی مجلس خواست در این مورد تجدید نظر داشته باشند.

 خطیب جمعه بردسکن در این خطبه از اقدام انقلابی نماینده مردم شهرستانهای ترشیز در مجلس شورای اسلامی که خودرو مدنظر را دریافت نکرده است گفت: حجت الاسلام نیک بین در طول مدت تصدی مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان پرتلاش و با تأثیر در مجلس شورای اسلامی بوده است.

انتهای پیام / ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول