اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لیگ برتر بدمینتون بانوان| شهرداری شاهرود مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد

تیم شهرداری شاهرود در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران، مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

لیگ برتر بدمینتون بانوان| شهرداری شاهرود مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز تیم پرمدعای زنجان در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران نتوانست از سد شیربچه‌های شاهرود بگذرد و با نتیجه چهار به یک مغلوب شاهرود شد.

تیم شهرداری شاهرود که هفته گذشته با شکستی نزدیک، به‌صورت ناباورانه امتیاز را در خانه به حریف واگذار کرد، این هفته در محل آکادمی هیأت بدمینتون غوغایی به پا کرد.

تیم ذوب روی زنجان که با ترکیبی قوی و با دو بازیکن ملی‌پوش در شاهرود حاضر شده بود، اسیر تکنیک و مهارت‌های دختران شاهرودی شد.

در بازی اول که به‌صورت انفرادی برگزار شد، پگاه کامرانی از شاهرود مقابل حنانه یعقوب‌زاده هم‌تیمی و رفیق خود در تیم ملی ایستاد.

پگاه کامرانی با اینکه ست اول را واگذار کرد، اما با آنالیز بازی یعقوب‌زاده توانست به‌راحتی دو ست بعد را از حریف ببرد و چراغ اول را برای شهرداری شاهرود روشن کند.

در بازی دوم که به‌صورت انفرادی برگزار شد، الناز فیض‌منش دیگر بازیکن عنوان دار و ملی‌پوش شاهرودی با یک بازی نرم و زیبا ذوب روی زنجان را در آرزوی حتی یک ست در این رقابت گذاشت.

در بازی سوم که به‌صورت دوبل برگزار شد، پگاه کامرانی و هاله همدانچی که هر دو ملی‌پوش هستند، مقابل دو بازیکن نام‌آشنای ذوب روی صف‌آرایی کردند که آنها هم نتوانستند مغلوب تکنیک و مهارت دختران شاهرودی شدند و شهرداری شاهرود توانست با سه برد اول پیروز بازی شود.

در بازی دوبل دوم که آیلین عربی و طراوت علی‌نژاد به میدان آمدند، در رقابتی نزدیک مقابل دیگر ملی‌پوش زنجان هاجر کبیر دو ست را واگذار کردند تا اول چراغ برای ذوب روی روشن شود.

در بازی آخر که به‌صورت انفرادی برگزار شد، هاله همدانچی بازیکن تهرانی و ملی‌پوش شهرداری شاهرود با یک بازی با قدرت و یک‌طرفه چراغ چهارم را برای شهرداری شاهرود روشن کرد تا شیر دختران شاهرودی در خانه با نتیجه چهار به یک و با شکست دادن مدافع قهرمانی ثابت کنند که همچنان مدعی عنوان قهرمانی هستند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول