اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه باز هم داغ شد

نماینده سنقر و کلیایی با بیان اینکه در خصوص عملکرد آقای بازوند سوالاتی وجود دارد، گفت: اگر مستندات استاندار کرمانشاه قانع کننده نباشد، تکلیف ارجاع این سؤال در صحن علنی مجلس مشخص شود و آن‌ زمان بحث تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه باز هم داغ شد

سید جواد حسینی کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص سوال از استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دو روز گذشته (اول مهرماه) در کمیسیون‌ امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی حضور یافتند تا و به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دهند.

وی افزود: سوالاتی درباره تبعیض در توزیع اعتبارات و بودجه‌ها در استان کرمانشاه تا درخواست رعایت توازن لازم در توزیع اعتبارات و بودجه استان که از جمله آن‌ها طرح‌های اقتصادی و عمرانی است که در آن توجه لازم به سنقر صورت نگرفته است، مطرح شد و ایشان پاسخگو سؤالات بودند.

نماینده سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما بنده از این پاسخ‌ها قانع نشدم و مقرر شد طی ۱۰ روزه آینده بررسی میدانی و ارائه یکسری مستندات از سوی استاندار کرمانشاه صورت گیرد.

حسینی کیا تصریح کرد: اگر مستندات استاندار کرمانشاه قانع کننده نباشد، تکلیف ارجاع این سؤال در صحن علنی مجلس مشخص شود و آن‌ زمان بحث تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

گفتنی است، سال گذشته در مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه را سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در خصوص تناقض در خصوص آمارهای ارائه شده مربوط به بیکاری و مسائل مربوط به آن دنبال کرده بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول