اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساعات فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در هرمزگان افزایش یافت

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: ساعات فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در هرمزگان افزایش یافته است و از عموم مردم استان تقاضا داریم که اهدای خون را فراموش نکنند.

ساعات فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در هرمزگان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایمان زارعی ظهر امروز اظهار کرد: استان هرمزگان یکی از استان‌هایی است که نیاز بالایی در طول شبانه‌روز به خون و فرآورده‌های خونی دارد و بیش از 1800 بیمار تالاسمی این استان به طور مستمر باید در ماه خون و یا دیگر فرآورده‌ها را دریافت کنند.

وی افزود: از سوی دیگر بسیای از اعمال جراحی از جمله جراحی افراد آسیب‌دیده در تصادفات در محورهای مواصلاتی استان و همین طور برخی عمل جراحی برای زایمان نیز به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارد و لذا نیاز به خون به طور مستمر در استان بالاست.

به گفته مدیرکل انتقال خون هرمزگان با شیوع بیماری کرونا به طور کلی میزان اهدای خون نیز کاهش یافت و ما از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم که اهدای خون را فراموش نکنند و به همین منظور از ابتدای مهرماه، ساعت فعالیت پایگاه انتقال خون را در استان افزایش داده‌ایم.

زارعی ادامه داد: اکنون ساعت کاری فعالیت پایگاه‌های انتقال خون از شنبه تا 4شنبه از 7.30 صبح تا 20 است و در روزهای 5شنبه نیز پایگاه‌های انتقال خون از 7.30 تا 19 فعال هستند. در عصر روز جمعه نیز پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان از 16 تا 20 پذیرای حضور مردم عزیز هستند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول