اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

موظفیم به خانواده شهدا خدمت کنیم/شهدا پرچمدار انقلاب و سند افتخار کشورند

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر گفت: شهدا نقش محوری در انقلاب و تامین امنیت کشور داشتند و با جان خود با خدا معامله کردند لذا ما موظفیم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

موظفیم به خانواده شهدا خدمت کنیم/شهدا پرچمدار انقلاب و سند افتخار کشورند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در اولین یادواره شهدای تک‌فرزند و جاویدالاثر(یادوراره ستارگان هدایت) کردستان در جمع خانواده‌های معظم شهدا در سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: خانواده شهدا از جایگاه و ارزش معنوی بالایی برخوردار هستند و کردستان شهدا و مردان بزرگی تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: شهیدان پرورش‌یافته مکتب اباعبدالله هستند و برای عدالت‌خواهی و آزادی و مبارزه با ظلم و در راستای عمل به فرامین امام و الگوگیری از مکتب اباعبدالله حسین به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه برخی از شهدا بدن خود را تقدیم انقلاب کردند و برخی هم در جنگ به اسارت درآمدند و برخی نیز جان خود را برای حفظ امنیت کشور تقدیم کردند.

وی اذعان کرد: شهدای انقلاب امنیت کشور را تضمین کردند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: دفاع از انقلاب و گسترش اسلام رسالت مهم شهدای انقلاب بوده است، آنها سند افتخار کشورند.

سردار حسینی با بیان اینکه در روز رستاخیز شهدا در کنار انبیا و علما قرار دارند و شاهدان روز رستاخیزند، گفت: این مهم بیانگر جایگاه رفیع شهدا و افتخاری برای خانواده‌های معظم شهداست.

وی شهدای انقلاب را پرچمدار انقلاب دانست و گفت: خون شهدا هیچ وقت کهنه نمی‌شود بلکه در رگ ایرانیان جاری و ساری است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: مولای متقیان می‌فرمایند  "من اگر امیدم به شهادت نبود هیچگاه وارد جنگ نمی‌شدم و در جای دیگر می‌فرمایند براردان ما که شهید شدند ضرر نکردند اگر می‌ماندند مانند ما خون دل می‌خوردند".

وی افزود: تنها شوق حضرت علی(ع) در جنگ و جهاد لقای پروردگار و شهادت بود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه برخی خانواده‌ها تنها یک فرزند پسر داشتند و تقدیم انقلاب کردند گفت: این شهیدان شهیدان جاوید و ستارگان استان هستند و از حرمت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نقش محوری در انقلاب و تامین امنیت کشور داشتند و با جان خود با خدا معامله کردند، گفت: ما موظفیم  به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در تحریم و فشار اقتصادی دشواری قرار گرفته و گرانی و تورم کمرشکنی بر مردم تحمیل شده است، اظهار کرد: ملت ایران  با تبعیت از رهبری  و ایستادگی و مقاومت در برابر این تحریم‌ها سربلند بیرون خواهد آمد.

به گفته وی، ملت بزرگ و رهبری بزرگ ایران دشمنان بزرگی نیز دارد، امروز ترامپ رییس جمهور آمریکا شیطان بزرگ برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول