اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

موج دوم شدید کرونا در همسایگان جنوبی؛ کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ناچار به رعایت بیشتر

معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موج اول ما با موج دوم و سوم کشوری همراه شده و بوشهر و خوزستان وارد موج دوم شدیدی شده‌ا‌ند که به علت همسایه بودن برای استان ما موجب نگرانی شده است.

موج دوم شدید کرونا در همسایگان جنوبی؛ کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ناچار به رعایت بیشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمدمهدی بانشی در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضعیف شدن پروتکل‌های بهداشتی در کشور گفت: در کشور آمار از 82 درصد رعایت به 61 درصد رسیده اما در استان هر چند 87 بودیم به 81 رسیدیم و طی چند روز دوباره با افزایش اندکی به 85 درصد رعایت پروتکل‌ها رسیده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در شوراهای حل اختلاف مشکل داریم و موبایل ‌فروشی‌ها به دلیل تراکم جمعیت مشکل ایجاد شده اداره برق و آبفا و بنیاد مسکن اداراتی پر ازدحام هستند و رعایت پروتکل‌ها در آن‌ها ضعیف است و همچنین نگران وضعیت زندان یاسوج هستیم.

بانشی با بیان اینکه زندانبانان نیز عامل انتقال هستند از کرونایی شدن تعدادی از آن‌ها خبر داد و گفت: باید رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی در زندان‌ها بیشتر شود.

وی از بهتر شدن وضعیت خانه سالمندان خبر داد که 32 نفر مبتلا شده بودند و اکنون حال همگی خوب شده و کنترل‌ها در آن جا شدید شده است.

بانشی با بیان این که هفته اول و دوم شهریور در استان سیر صعودی داشتیم افزود: در این هفته وضعیت خیلی بهتر شد البته موج اول ما با موج دوم و سوم کشوری همراه شده و بوشهر و خوزستان وارد موج دوم شدیدی شده‌ا‌ند که به علت همسایه بودن برای استان ما موجب نگرانی شده است.

انتهای پیام/82009 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول