اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رسالت حوزه‌های علمیه جلوگیری از انحراف عقاید جامعه است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: هدایت افکار و روشنگری برای جلوگیری از انحراف جامعه از مسیر حق و حقیقت رسالت حوزه‌های علمیه است.

رسالت حوزه‌های علمیه جلوگیری از انحراف عقاید جامعه است

به گزار خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام عبدالمحمود جهانگیری ظهر امروز در نشست هیئت امنای مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم اظهار داشت: حوزه‌های علمیه مدیون شهدای هستند.

وی افزود: امروزه که گرایش به فضای مجازی در حال گسترش است حوزه‌های علمیه نیز باید بهره‌گیری از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی را تقویت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان اخلاص را از بارزترین شاخصه‌ شهدا برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان، افکار و عقاید نسل جوان را هدف قرار داده‌اند و حوزه‌های علمیه به عنوان یک پایگاه فرهنگی باید ایفای نقش کنند.

حجت‌الاسلام جهانگیری ادامه داد: هدایت افکار و روشنگری برای جلوگیری از انحراف جامعه از مسیر حق و حقیقت رسالت حوزه‌های علمیه قلمداد می‌شود.

وی اضافه کرد: حوزه‌های علمیه قشم به عنوان جزیره‌ای مهاجرپذیر با تنوع فرهنگی بالا به صورت ویژه نیازمند حمایت و تقویت برای ایفای نقش موثر هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان ابراز داشت: حوزه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم در طول عمر ۲۰ ساله خود خصوصا در عرصه تقویت بنیه خانواده دستاوردهای مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول