اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وزنه‌برداری زنجان زیر سایه سنگین کرونا/ وزنه‌برداری زنجان خانه ندارد

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان گفت: از 200 ورزشکاری که در عرض چند سال استعدادیابی شد، بالاجبار به استراحت رفتند که بازگشت دوباره آنها کار سختی است.

وزنه‌برداری زنجان زیر سایه سنگین کرونا/ وزنه‌برداری زنجان خانه ندارد

علی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه با همه‌گیر شدن ویروس کرونا، زندگی همه مردم تحت تاثیر قرار گرفت، اظهار کرد: برای کمک به ریشه‌کنی کرونا تیمی از ورزشکاران گرد هم آمدند و با حضور 350 نفر ضدعفونی شهر انجام شد که البته تا حدودی تاثیرگذار هم بود.

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به اینکه پس از این مرحله تا حدودی پیک اول کرونا فروکش کرد و باشگاه‌ها بازگشایی شدند، اضافه کرد: متاسفانه پس از چند روز پیک دوم کرونا آغاز شد و دوباره باشگاه‌ها تعطیل شد.

نصرتی با اشاره به اینکه به خاطر جلوگیری از افت ورزشکاران ملی در ایام تعطیلی باشگاه‌ها، تمرینات به صورت اختصاصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اضافه کرد: اما با این حال کرونا تاثیر خود را بر ورزش گذاشت و از 200 ورزشکاری که در عرض چند سال استعدادیابی شد، بالااجبار به استراحت رفتند که بازگشت دوباره آنها کار سختی است.

وی با اشاره به اینکه کرونا آسیب مالی و نیروی انسانی به ورزش وزنه‌برداری زد، افزود: البته آسیب نیروی انسانی به لحاظ زحماتی که برای ورزشکاران کشیده شده بود به مراتب بیشتر از مسائل مالی بوده است.

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر با 10 نفر از وزنه‌برداران فعالیت‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: حتی یک روز استراحت نیز برای تمرین این ورزشکاران نداشتیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه افت ورزشکاران را ندادیم.

نصرتی با اشاره به اینکه در همین ایام کرونا وزنه‌برداران زنجانی به رکوردهای خوبی دست یافته‌اند، گفت: فعالیت‌های تمرینی این ورزشکاران کماکان در حال انجام است.

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان در ادامه یکی دیگر از مشکلات ورزش وزنه‌برداری را نبود خانه وزنه‌برداری عنوان کرد و افزود: اگر خانه وزنه‌برداری در زنجان فعال شود، قطعا میزبانی رویدادهای مهم را در زنجان شاهد خواهیم بود که در این راستا نیازمند همکاری و کمک مسؤولان بلندپایه زنجان از جمله استاندار هستیم.

وی همچنین درباره فعالیت بانوان وزنه‌بردار زنجانی گفت: سه سال است که وزنه‌برداری بانوان فعال است و کسانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند مراجعه کنند، هرچند که در حال حاضر در شرایط کرونایی قرار داریم، اما تلاش هیأت توسعه ورزش وزنه‌برداری در این بخش است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول