اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس، مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است.

وی با اشاره به کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و اجرای طرح‌های انتظامی، در این بازه زمانی  بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: فروشندگان مواد مخدر در فرآیند اعمال مجرمانه خود نباید احساس امنیت کنند و بدانند که پلیس به عنوان پیش قراول مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت تمام با هنجار شکنان، مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

سردار یاری با توجه به اینکه برقراری امنیت و ارتقاء احساس امنیت وظیفه اصلی پلیس است، گفت: پلیس مقتدرانه با توزیع کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.

وی به خطرات پدیده مواد مخدر نوظهور و صنعتی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر کشف بیش از 150 کلیوگرم مواد مخدر، پلیس استان موفق به کشف بیش از 8 هزار قلم انواع قرص‌های صنعتی شده است.

سردار یاری با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ آرامش عمومی را مختل کنند،گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم است، لذا ازشهروندان تقاضامندیم، هشدارها و توصیه‌های پلیسی را در خصوص مراقبت از فرزندان را جدی گیرند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول