اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اختصاص بیش از ۱۵۰۰ تن نهاده دامی به خراسان شمالی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: پیرو تذکر به وزیر جهاد کشاورزی بیش از ۱۵۰۰ تن نهاده دامی به دامداران استان طی روزهای اخیر اختصاص پیدا کرد.

اختصاص بیش از ۱۵۰۰ تن نهاده دامی به خراسان شمالی

سید محمد پاکمهر در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد از تخصیص نهاده‌های دامی به خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: پیرو تذکر داده‌شده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مبنی برافزایش قیمت غیرمتعارف نهاده‌های دامی در کشور و خراسان شمالی، با پیگیری‌های انجام‌شده علاوه بر سهمیه استان، نهاده‌های دامی به استان طی روزهای اخیر اختصاص یافت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس در ادامه افزود: میزان نهاده دامی اختصاص‌یافته به استان بالغ‌بر یک هزار و ۵۷۰ تن از نوع ذرت و جو است.

وی با تأکید بر نیاز مراکز پرورش دام و طیور استان به نهاده‌ها در وضعیت کنونی تصریح کرد: این میزان نهاده به میزان ۸۰۰ تن ذرت و ۷۸۰ تن جو برای استان تأمین و به شرکت پشتیبانی امور دام و طیور خراسان شمالی تحویل داده شده است.

گفتنی است افزایش گزاف قیمت‌های نهاده‌های دامی در خراسان شمالی باعث اعتراض دامداران و درنتیجه کاهش تولید در استان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول