اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

4300 اصفهانی داوطلب عضویت در مرکز وکلای قوه قضائیه

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت امسال در کشور 85 هزار نفر و در استان اصفهان بیش از 4300 داوطلب شرکت خواهند کرد.

4300 اصفهانی داوطلب عضویت در مرکز وکلای قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان نرگس صلواتی اظهار کرد: آزمون وکالت ۱۳۹۹ مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور روز جمعه چهارم مهرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با بیان اینکه این آزمون در سه حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود، افزود: در آزمون وکالت امسال در کشور ۸۵ هزار نفر و در استان اصفهان بیش از ۴۳۰۰ داوطلب شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به تدابیر بهداشتی اندیشیده شده برای برگزاری این آزمون بیان داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همراه داشتن ماسک سه لایه بدون فیلتر الزامی است و در غیر اینصورت از ورود به جلسه آزمون ممانعت به عمل می‌آید، امسال مجری آزمون سازمان سنجش است و آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

صلواتی با اشاره به این که سقف پذیرش وکیل در آزمون امسال در کل کشور ۷ هزار نفر است خاطرنشان کرد: آزمون وکالت در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که قبولی در مرحله کتبی فقط به معنای قبولی در یک مرحله از آزمون است و شرط قبولی نهایی علاوه بر احراز نصاب نمره در هر دو مرحله کتبی و شفاهی، احراز صلاحیت عمومی است.

انتهای خبر/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول