اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مردمی کردن دفاع مقدس از ابتکارات فرماندهی امام(ره) است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مردمی کردن دفاع مقدس از ابتکارات فرماندهی امام خمینی(ره) و از رمزهای پیروزی در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود.

مردمی کردن دفاع مقدس از ابتکارات فرماندهی امام(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام موسی پولادی ظهر امروز در نشست بصیرتی سپاه قشم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: تحریف انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین خطراتی است که در چله دوم باید به آن توجه داشت.

وی افزود: جریانی بسیار نرم و پیچیده در حال تحریف اصول و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: مردمی کردن دفاع مقدس از ابتکارات فرماندهی امام خمینی(ره)  و از رمزهای پیروزی در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام پولادی ادامه داد: ملتی که در هشت سال دفاع مقدس توانسته ابرقدرت‌های عالم را به زانو در بیاورد قطعا در جنگ اقتصادی نیز با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی بویژه نسل جوان می‌توانند پیروز باشد.

وی اضافه کرد: محدود کردن انقلاب اسلامی ایران به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و نابودی آن یکی از اهدافی است که دشمنان با ایجاد جنگ تحمیلی آن را دنبال می‌کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: ایجاد امنیت برای اسرائیل و مشغول کردن صدام و شیعیان عراق از دیگر اهداف این جنگ افروزی بود.

حجت‌الاسلام پولادی عنوان کرد: وجود حضرت امام خمینی(ره) و فرماندهی ایشان در دفاع مقدس از جمله مسائلی است که باید در چله دوم دفاع مقدس به آن پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات انقلاب اسلامی ایران از آغاز تا کنون کاملا عاقلانه بوده و با توجه به تفاوت مذاکره و سازش، در شرایط امروز هرکه از مذاکره با آمریکا سخن بگوید خائن است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: انقلاب اسلامی ایران را نباید با انقلاب‌هایی نظیر فرانسه، الجزایر و هند اشتباه گرفت چرا که این انقلاب مقدمه‌ای برای تمدن نوین اسلامی و حکومت عدالت‌گستر مهدوی می‌باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول