اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درمانگاه شهدای بسیج گچساران افتتاح شد/ تصاویر

مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران در زمینی به مساحت ۳۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه شهدای بسیج گچساران افتتاح شد/ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران  با حضور مسوول موسسه خدمات پزشکی بسیجیان کشور، فرماند سپاه فتح استان  و دیگر مسوول شهرستانی افتتاح شد.

 در این مراسم سرهنگ علی اصغر نورایی با تبریک هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان که با نثار خون خود عزت و سربلندی را به جامعه و کشور هدیه نمودند.

 وی با بیان اینکه یکی از افتخارات بسیج و سپاه حضور در جبهه‌های جنگ  است و حرف برای گفتن دارد، افزود:اوج افتخار بسیج حضور در  دوران دفاع مقدس که امسال گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: همچنین بسیج در حوزه درمان  و بهداشت حرف برای گفتن  دارد.

 نورایی نسب ابراز کرد: فعالیت بسیج در حوزه درمان و پیشگیری و  ریشه کنی فلج اطفال در دهه هفتاد که یکی از افتخارات جامعه بسیجی پزشکان است که این افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی اذعان کرد: امروز هم حوزه درمان و سلامت بسیج علمدار این موضوع است و به کمک، صحت و سلامت جامعه  و کادر درمان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است.

نورایی نسب ادامه داد: اخیرا  هم شاهد بودیم که بسیجیان در مقابله و جلوگیری از انتشارویروس کرونا  نیروهای بسیج در لیست  ریشه کنی این بیماری قرار دارند و این از افتخارات بسیج به شمار می‌رود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به افتتاح مرکز درمان بسیج شهرستان  گفت: امروز شاهد افتتاحیه مرکز درمانی در این شهرستان هستیم  و این افتخار را بسیج دارد که مراکز درمانی برای خدمات به آحاد مردم در سطح کشور راه‌اندازی کند.

نورایی نسب  با اشاره به اینکه  راه اندازی درمانگاه بسیجیان یک افتخار است خاطرنشان کرد: مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران در زمینی به مساحت ۳۰۰مترمربع به مساحت یک هزار و ۱۸۶متر مربع در ۳طبقه و به مدت ۲سال با هزینه ای بالغ بر 40میلیارد ریال احداث  و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این مرکز شامل بخش های تخصصی و عمومی پاراکلینیک و دندانپزشکی است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: در این مرکز خدمات دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص، سونوگرافی، فیزیوتراپی، رادیولوژی،آزمایشگاه و داروخانه  ارائه می‌شود.

 انتهای پیام/ 82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول