اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کسب 6 مدال المپیاد ریاضی آسیا توسط دانش آموزان هرمزگان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از کسب 6 مدال در المپیاد ریاضی آسیایی SASMO 2020 توسط دانش آموزان هرمزگانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندعباس، محمد قویدل اظهار کرد: این مسابقات امسال از تاریخ  8 لغایت 10 مرداد ماه با توجه به پایه های مختلف تحصیلی از دوم ابتدایی تا پایه یازدهم، بین 32 هزار دانش آموز از 20 کشور آسیایی بصورت غیر حضوری برگزار شد.

 

قویدل، مدالهای کسب شده توسط دانش آموزان هرمزگانی را  1 طلا، 3 نقره و 2 برنز عنوان کرد و افزود: مدال طلا توسط امیر محمد قنبری،پایه پنجم از مدرسه فرهیختگان-ناحیه یک بندرعباس، مدال نقره توسط علی صالح اسماعیل زاده پایه پنجم از مدرسه شاهد-ناحیه یک بندرعباس، اردشیر زعفرانچی پایه ششم از مدرسه علوم پزشکی-ناحیه یک بندرعباس و آتریسا سادات موسویان پایه هفتم مدرسه فرزانگان -ناحیه یک بندرعباس کسب شده است.

معاون آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: دو مدال برنز این المپیاد نیز توسط سید مبین قارونی، پایه هفتم  از مدرسه اسدپور-ناحیه دو بندرعباس و آنیسا کاویان پایه هشتم مدرسه فرزانگان -ناحیه یک بندرعباس بدست امده است.

قویدل ادامه داد: تمامی دانش آموزانی که موفق به کسب  مدال طلا و نقره شده اند جواز حضور در المپیاد نوجوانان آسیا (IJMO2020)  را نیز دریافت می کنند.که بخاطر شرایط موجود شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین در 15 آذرماه 99برگزار خواهد شد. همچنین کشور سنگاپور میزبان این مسابقات به همه مدال آوران اجازه حضور در مسابقات SIMOC(singapoor  math Olympiad challenge) را خواهد داد.

این دانش آموزان از اعضا پژوهش سراهای دانش آموزی بوده که با هدایت و راهبری دبیران راهنما در این مراکز و با همکاری آموزشگاه تخصصی ریاضی پژوهان موفق به کسب این افتخارات شده‌اند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول