اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشق وحدت درس بزرگ دفاع مقدس است/ کار برای مردم ادامه راه شهدا است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و انجام کار درست برای مردم و کشور گفت: درس بزرگ دفاع مقدس، مشق وحدت و مقاومت بوده و کار برای مردم ادامه راه شهدا است.

مشق وحدت درس بزرگ دفاع مقدس است/ کار برای مردم ادامه راه شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان و در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی با اشاره به آموزه‌های پرشمار دفاع مقدس، بیان کرد: بزرگداشت، بازخوانی و یادآوری حماسه‌آفرینی دلیرمردان و شیرزنان میهن اسلامی بهانه‌ای برای تجدید پیمان با انسان‌های وارسته‌ای است که از جان گران‌مایه خود در راه حفظ و نشر ارزش‌ها و دفاع از اسلام، کیان و امنیت سرزمین گذشتند تا رسالتشان را به نیکی به جای بیاورند.

وی با بیان اینکه رسالت دیروز رزمندگان امروز به ما رسیده و باید از آن پاسداری کنیم، افزود: ایمان، باور، اخلاص و تصمیم برای رهایی دنیا و تعلقاتش در راهی پرخطر و قرار دادن جان شیرین بر کف دست، کار ساده‌ای نیست و به‌راحتی نمی‌توان از آن صحبت کرد و امروز تنها می‌توان از این ایثارگری‌ها درس گرفت و از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه مسؤولان برابر خون شهدا رسالتی سنگین دارند، بیان کرد: کار برای مردم ادامه راه آنها است و از سوی دیگر زندگی و اعمال ما باید به‌گونه‌ای رقم بخورد که شایسته جان‌فشانی‌های عاشقانه مردان و زنان مبارز و آزاده کشورمان باشد تا در به ثمر نشستن رشد، بالندگی، توسعه و سرافرازی ایران اسلامی گام‌های بلندی برداریم.

منصوری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اساسی برای روشن شدن افکار جامعه پیام‌آوری زینب‌گونه خانواده‌ها، نزدیکان و هم‌رزمان شهدا و بازخوانی روزهای دفاع مقدس و حال و هوای حاکم بر اذهان و تفکر رزمندگان است، گفت: این امر سبب احساس مسؤولیت بیشتر در جامعه خواهد شد و بدانیم که هر یک به چه میزانی در تعیین سرنوشت میهن اسلامی تأثیرگذار هستیم.

وی با بیان اینکه رزم امروز ما کار کردن درست برای مردم و کشور است، تأکید کرد: مشق و درس بزرگ دفاع مقدس برای ما مشق وحدت و مقاومت محسوب می‌شود و چیزی که در هر برهه‌ای از تاریخ بیش از همیشه به آن نیازمندیم، وحدت کلمه است و معتقد هستیم، سهمگین‌ترین ضربه‌ها زمانی است که از درون شکاف ایجاد شده و انسجام و وحدت از بین برود.

در این جلسه از تعدادی از کارکنان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی و استانداری با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد و اجرای نمایش با موضوع دفاع مقدس، پخش کلیپ و روایتگری پیغام فتح با حضور دو تن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول