اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فرمانده جدید انتظامی خوزستان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

فرمانده جدید انتظامی خوزستان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حیدر عباس‌زاده فرمانده سابق انتظامی خوزستان به ارائه آماری در بازه سه سال گذشته پرداخت و گفت: جرایم خشن در استان ۲۵ درصد معادل پنج هزار جرم کاهش پیدا کرده که ۹۲ درصد آنها همچنین ۸۲ درصد سرقت‌های استان کشف شدند.

وی به کشف ۳۰ تن مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ۱۵ هزار و ۲۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سه سال گذشته کشف و بیش از ۱۱ هزار نفر در این ارتباط دستگیر شدند؛ یک مورد تیراندازی اتفاق نیفتاد که موضع ناجا منفعلانه باشد و پیگیری نکند و بر این اساس ۸۴ درصد عاملان تیراندازی ها دستگیر شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های کارکنان ناجا، عنوان کرد: دشمن توطئه‌ها و هزینه‌های زیادی برای اخلال در امنیت کشور داشته و امنیت موجود در سایه زحمات ارزشمند نیروهای نظامی و انتظامی است.

حجت‌الاسلام محمد نبی موسوی‌فرد همچنین با اشاره به تامین امنیت زیارت اربعین در سال‌های گذشته، افزود: زیارت اربعین امسال به علت شرایط موجود با رفتن به شهدای گمنام و مراکز مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمد اکبری صالحی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان خوزستان منصوب شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول