اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ۳ و ۴ مهر در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی، روزهای ۳ و ۴ مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این آزمون برای 9 هزار و 719 نفر مهندس و کاردان در 10 حوزه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ۳ و ۴ مهر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالقاسم سلطانی اظهار داشت:  آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی، روزهای ۳ و ۴ مهرماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در پنج حوزه انتخابی تبریز همچنین شهرستان‌های اهر، مراغه، مرند، میانه  و بناب  جمعا در 10 حوزه برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون در هفت رشته مهندسی شاملِ رشته‌های عمران برای صلاحیت نظارت، طراحی و اجرا، رشته معماری برای صلاحیت نظارت و اجرا، رشته‌های برق و مکانیک هرکدام برای صلاحیت‌های طراحی و نظارت، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار می‌شود.

سلطانی در خصوص آزمون رشته‌های کاردانی نیز ادامه داد:  برای رشته‌های کاردانی نیز در 6 رشته عمران، معماری، شهرسازی، برق، نقشه‌برداری، و مکانیک آزمون برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع در حدود 9 هزار و 719 نفر در آزمون شرکت کرده‌اند که 80 درصد آن را آقایان و 20 درصد آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی،  آزمون پنجشنبه صبح تا عصر برای مهندسان و آزمون عصر پنجشنبه برای کاردان‌ها برگزار خواهد شد و آزمون جمعه ۴ مهر نیز برای مهندسان و معماران تجربی است.

سلطانی تاکید کرد: آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظران بهداشت در تمامی حوزه‌ها برگزار می‌شود که آغاز آزمون‌های صبح و عصر روز پنجشنبه به ترتیب ۸ صبح، ۱۵ عصر و صبح جمعه ساعت  ۸ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول