اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در کرمان امضا شد

تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت مسکن برای ۲۰۰۰ ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای ۱۲۰۰ ایثارگر، ساماندهی بلوارهای زیر ۱۰ مزاری شهدا به امضای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندارکرمان رسید.

تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در کرمان امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز، تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت مسکن برای ۲۰۰۰ ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای ۱۲۰۰ ایثارگر، ساماندهی بلوارهای زیر ۱۰ مزاری شهدا به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندارکرمان رسید.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور در مراسم امضاء تفاهم‌نامه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ما به برکت وجودی امام راحل یک عظمتی در رشد و تعالی انسان‌ها به وجود آورد که با هیچ پدیده دیگری نمی‌توان مقایسه کرد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته چندین بار تاکید کردند که جلوی تحریف تاریخ گرفته شود و اگر از اربعین دفاع مقدس گفته می‌شود به خاطر اینکه وقایع را عینا سینه به سینه به نسل‌های مختلف منتقل کنیم تا جلوگیری از تحریف صورت گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: رسالت سنگینی در حوزه ترویج، فرهنگ و دستاوردهای ماندگار دفاع مقدس بر عهده ما است و جا دارد دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و مراکز علمی کشور در زمینه هشت سال دفاع مقدس بیشتر کار کنند.

اوحدی بیان کرد: در سال‌های اخیر استکبار با ایجاد تکفیری‌ها برای ضربه زدن و نابود کردن تمامی آثار اهل بیت گام برداشتند که این مسئله یک توطئه بسیار پیچیده‌ای بود و حاج‌قاسم با روح بلندی که داشت و الهام گرفته از مکتب سیدالشهداء بود توانست با جمع زیادی از یارانش از اقصا نقاط دنیا این توطئه پیچیده و خطرناک را خنثی کنند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: پیچیدگی جنگ تکفیری‌ها به مراتب پیجیده‌تر و سخت‌تر از دوران دفاع مقدس بود.

اوحدی گفت: اگر از هفته دفاع مقدس گفته می‌شود به دنبال این هستیم که قطعه‌های تاریخی و زرین این انقلاب را درک کنیم زیرا مطالعه تاریخ باعث بصیرت، رشد، کرامت انسان‌ها می‌شود.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: امروز یک تفاهم‌نامه در زمینه 2 هزار زمین برای تامین مسکن، یکی دیگر در زمینه اشتغال که صنایع مس ایران این زمینه را فراهم کرده است و ما در زمینه اشتغال جامعه ایثارگری هنوز فاصله با حوزه مطلوب داریم و حتما همه باید کمک کنند.

 محمدجواد فدایی استاندار کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدای اسلام اظهار داشت: دفاع مقدس هویت اسلامی، انقلابی و فرهنگی امت ما را نشان داد.

وی افزود: در سفر رئیس سازمان بنیاد شهید امروز به استان کرمان  قرار است کارهای خوبی برای خدمت به خانواده‌های ایثارگران و حل مشکلات آنها شروع شود.

فدایی تصریح کرد: امروز دو تفاهم‌نامه در زمینه کمک به حل مشکل مسکن خانواده‌های ایثارگران و دیگری کمک به اشتغال فرزندان ایثارگران امضاء می‌کنیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: با شروع این تفاهم‌نامه‌ها امیدواریم که خدمتی به این خانواده‌های بزرگ انجام داده باشیم. 

وی گفت: این تفاهم‌نامه‌ها وقتی تحقق پیدا می‌کند که ما اعتقاد و باور داشته باشیم که وظیفه ما خدمت به خانواده‌های ایثارگران است و باید باور و اعتقاد داشته باشیم که به این خانواده‌ها خدمت کنیم تا مشکلات آنها حل شود.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول