اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیغام فتح| دفاع مقدس مجموعه‌ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و قرآن است

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: دفاع مقدس نمودار و مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور اسلامی، اسلام و قرآن است.

پیغام فتح| دفاع مقدس مجموعه‌ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام جلال عراقی صبح امروز در نشست بصیرتی دانشجویان دانشگاه مذاهب گلستان اظهار کرد: حضور اقوام گروه‌ها و مذاهب مختلف در هشت سال دفاع مقدس تجلی اتحاد همبستگی و وحدت ملی و دینی بین ملت ایران است.
وی تصریح کرد: اقوام و مذاهب گوناگون از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش بسزایی در حفاظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته و امنیت مرزهای ایران اسلامی نشان از نقش آنها در آرامش و امنیت کشور است.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان یکی از دلائل موفقیت ایران در همه عرصه‌های کشور و جهانی را مقاومت و ایستادگی مردم دانست و بیان داشت: اگر امروز ایران اسلامی در همه عرصه‌های بین‌المللی مورد توجه کشورهای اروپایی بوده و همواره در تمامی مشکلات سربلند و پیروز شده به خاطر مقاومت و ایستادگی مردم عزیز است.

* وحدت و همبستگی بیش از گذشته نیاز اصلی جامعه امروز است
وی ادامه داد: توکل به خدا، رهبری دایانه امام خمینی راحل و رهبر معظم انقلاب و وحدت و همبستگی نیروهای مردمی و تبدیل وحدت کلامی به وحدت عملی از دیگر عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.
عراقی با بیان اینکه وحدت و همبستگی بیش از گذشته نیاز اصلی جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: نیاز اصلی و اساسی امروز کشور رسیدن به وحدت و همبستگی ملی و دینی است و برای رسیدن به این هدف مهم باید تفکرات ناسیولیستی افراطی و خطرناک از جامعه به ویژه در میان نخبگان فکری سیاسی، قومیت‌ها و مذاهب اسلامی گوناگون برداشته شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول