اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در دزفول

فرمانده سپاه دزفول گفت: از دهه ولایت تا هفته دفاع مقدس ۱۳ هزار بسته معیشتی در دزفول توزیع شد.

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، صبح امروز سرهنگ محمدرضا لیلی‌زاده فرمانده سپاه دزفول در رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار کرد: در سال ۹۶ یک تفاهم‌نامه بین بنیاد برکت و قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی در راستای رفع محرومیت از منطقه احمدفداله منعقد شد.

وی افزود: اعتبار این تفاهم‌نامه بطور کلی ۱۰ میلیارد تومان تعریف شده که پنج میلیارد آن توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مابقی آن توسط بنیاد برکت پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه دزفول گفت: ۱۷ پروژه آبرسانی به روستاها با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث هفت مدرسه، پنج باب مسجد، یک مجموعه ورزشی زمین چمن، احداث دو پل، ساخت خانه محروم و اهدا ۱۰۰ جهزیه و بهسازی ۲۵ کیلومتر از مسیر جاده احمدفداله در این قرارداد عنوان شده بود.

وی ادامه داد: طبیعتا در طول انجام این پروژه‌ها امور فرهنگی و غیرعمرانی پیش آمد، به عنوان مثال در سال گذشته ۷۰۰ چادر نماز برای برگزاری مراسم جشن تکلیف بین دانش‌آموزان منطقه توزیع شد.

محمدرضا لیلی‌زاده تصریح کرد: امروز نیز ۷۰۰ بسته کامل از لوازمات فرهنگی و تحریری با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و طبق طرح تجهیز مدارس ۳۰ مدرسه از احمدفداله تجهیز می‌شوند.

وی عنوان کرد: بسته فعلی شامل ۴۰۰ جفت کفش و جوراب، ۷۰۰ کیف به همراه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول، ۲۰۰ گرمکن ورزشی و ۴۰۰دست مانتو و شلوار است.
 

لیلی‌زاده بیان کرد: از آغاز دهه ولایت تا هفته دفاع مقدس ۱۳ هزارو ۱۰۰ بسته معیشتی، دو هزارو ۱۲۵ بسته لوازم‌التحریری، ۲۵ هزار ماسک، یکهزارو ۱۰۰ کیلو گوشت گرم، ۱۶۶ هزارو ۸۶۳ پرس غذای گرم و سایر اقلام به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار خیرین، کمک‌های مردمی و سپاه دزفول در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول