اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای همه ما تکلیف است

مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و هفته دفاع مقدس گفت: دستاورهای دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید بازگو شود.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای همه ما تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهرنیا در دیدار با رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن اظهار کرد: ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای ما یک تکلیف است و همه ما باید در این خصوص تلاش کنیم.

وی افزود: جهاد مدافعان سلامت و خدمات حافظان سلامت جلوه بارزی از ایثارگری و فداکاری است.

مهرنیا اظهار کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی و افراد جامعه به‌ویژه رسانه‌ها وظیفه داریم برای صیانت از سلامت جامعه نکات بهداشتی را در جامعه ترویج دهیم. 

مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار از زحمات همه پزشکان، کادر بهداشتی، درمانی و  پرستاران این شهرستان تقدیر کرد و  افزود: مردم عزیزمان هیچ وقت زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را از یاد و خاطره نخواهند برد و قدرشناس این تلاش هستیم.

وی افزود: جا دارد از  همه دست اندرکاران حوزه سلامت و درمان کشور که در خط مقدم کنترل و مبارزه با کرونا ویروس ارائه خدمات می‌کنند، تشکر کنم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن نیز بخشی از فعالیت‌های حوزه کاری خود را تشریح  و از جایگاه برتر این شهرستان در مدیریت و کنترل ویروس کرونا در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد.

رضا خسروجردی گفت: این اتفاق ویژه نشانگر هماهنگی بین بخشی مسؤولان و مشارکت عمومی مردم است. 

وی با بیان اینکه در کنترل بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، توضیح داد: کنترل این بیماری در شهرستان با تشکیل ستاد کرونا در اولین گام و با همکاری مدیران ارشد، کارشناسان مذهبی، حقوقدان‌ها و نیروهای امنیتی همراه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن با تقدیر از رسانه‌های گروهی گفت: ما از رسانه‌های گروهی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک می‌خواهیم.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول