اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم ارتقای دانش شاغلان ادارات سمنان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت:‌ استانداری سمنان با رهیافت‌های مختلف برای ارتقای سطح سواد و دانش متخصصان شاغل اقدام می‌کند.

لزوم ارتقای دانش شاغلان ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان ظهر امروز در آیین تجلیل از نیروهای امریه مناطق محروم و پایگاه‌های آتش‌نشانی دهیاری‌های استان سمنان به مناسبت روز جوانان سرباز و دانش‌پژوه در ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: در استانداری سمنان و فرمانداری‌ها، بخشداری و دهیاری‌های تابعه ۲۲ سرباز وظیفه در بخش‌های روستایی و مناطق محروم مشغول خدمت هستند.

او گفت: از این تعداد سرباز، ۱۶ تن در پایگاه‌های آتش‌نشانی مشغول به کار هستند و قدردانی از تلاش‌های سربازان، نشان از اقدام‌های موفق آنها در خدمت و انجام وظیفه در استانداری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت:‌ استانداری سمنان همواره به نیروی انسانی نگاه ویژه‌ای داشته است و با رهیافت‌های مختلف می‌توان برای ارتقای سطح سواد و دانش متخصصان ستادهای مختلف استانداری اقدام کرد.

ابوالفضل صفاخواه، مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان هم گفت: استانداری سمنان در جذب سربازان وظیفه و پرداخت مطالبه‌های آنها رتبه ممتاز کشور را در سال ۹۸ کسب کرد.

او گفت: خدمت سربازان برخلاف دیگر دستگاه‌های اجرایی در استانداری سمنان بسیار طاقت‌فرسا است و کارکنان این مجموعه با جان و دل برای خدمت به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان بیان کرد: گزارش‌های بازرسی از عملکرد سربازان شاغل در استانداری سمنان مثبت و ارزنده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول