اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ملت ایران پیروی از ولایت را سر لوحه خود قرار داده اند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی پیروی از ولایت را سر لوحه خود قرار داده است، بیان کرد: مردم ایران گوش به فرمان ولایت هستند.

ملت ایران پیروی از ولایت را سر لوحه خود قرار داده اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های شهدا اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از سه جنگ بزرگ تاریخ اسلام است که باطل مقابل حق ایستاد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ جهانی در مقیاس کوچک جغرافیایی بود، تصریح کرد: این جنگ برای خاموش کردن ندای انقلاب برپا شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ دشمن جنگ روانی و تبلیغاتی است، ادامه داد: امروز دشمن با تمام توان به صحنه آمده است تا بتواند به خواسته‌ها و اهداف خود برسد.

سردار کرمی با بیان اینکه ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته ‌است، عنوان کرد: با این وجود مردم ایران اسلامی با آگاهی خود در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی پیروی از ولایت را سر لوحه خود قرار داده است، بیان کرد: مردم ایران گوش به فرمان ولایت هستند.

وی با اشاره به اینکه رمز صلابت ایران اسلامی پیروی از خط مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: مردم امروز حد بین حق و باطل را شناخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جنگ مشکلات زیادی به دنبال دارد، اظهار کرد: باید نسل جوان بداند، چرا ایران درگیر با جنگ هشت ساله شده است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه قبول داریم جنگ خوب نیست اما ایران جنگ نکرده و آن را آغاز نکرده است، عنوان کرد: ایران در هشت سال از مرزهای خود دفاع کرده است.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید انقلاب باید بداند ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند و از روز نخست پس از انقلاب، استکبار جهانی احساس خطر می‌کرد.

بیات با بیان اینکه ماهیت انقلاب در یک جغرافیای محدود باقی نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: در تمام مدت پس از انقلاب دشمنان در حال دامن زدن به اختلافات بودند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول