اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه از برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه

احمد امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه اظهار کرد: این ویژه برنامه با حضور پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، نیروهای شهرداری و برخی از دوستداران طبیعت و محیط زیست در جاده منتهی به سایت باستانی اشکفت سلمان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه زباله‌های رها شده از جمله بطری‌های پلاستیکی و بقایای پلاستیک‌های موجود در طول این مسیر پاکسازی و با همکاری شهرداری ایذه از محل خارج شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه ادامه داد: این برنامه به عنوان یک برنامه مدون جهانی در سطح دنیا در حال برگزاری است و ما نیز برحسب وظیفه اقدام به اجرای این برنامه را در شهرستان ایذه برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم با اجرای چنین برنامه‌هایی، فرهنگ عمومی حفاظت و صیانت از طبیعت و محیط زیست زمین به عنوان تنها زیستگاه بشری را ارتقا ببخشیم.

امیری در پایان از ادامه یافتن این برنامه‌ها در جهت سلامت محیط زیست و اجرای برنامه‌های آموزشی در این رابطه به منظور بهره‌مند شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این شهرستان خبر داد.


برگزاری برنامه روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه

 

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول