اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. 

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام(ره) و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه ای از حیات راستین این ملت بزرگ، همچون نگینی، تا همیشه برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ۸ سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به همه مردم شریف شهرستان مشهد به‌خصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.

سیدمحمدرضا هاشمی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس»

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول