اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد

با حضور یافتیان، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، از زحمات همایون دلجویی قدردانی و مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با حضور یافتیان، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، از زحمات همایون دلجویی  قدردانی و مروتعلی میری سیاهی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

در این مراسم که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، یافتیان با اشاره به تغییرات در ساختار سازمانی، آن را مهم‌ترین عامل پیشرفت و توسعه دانست و افزود: بهره‌گیری از تجارب و دانش مدیریتی، سازمان را به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می‌کند.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مدیران مناطق مخابراتی باید در تعامل با مسؤولین استانی با هماهنگی شرکت مخابرات ایران اقدام کنند که اجرای این امر مهم لازم و ضروری است.

 یافتیان با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: همانگونه که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مؤکدا دستور داده‌اند، بهره‌گیری از توان داخلی و بهره‌مندی از دستاوردهای داخلی اولویت کار همه ارکان شرکت باشد و تاکید مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخل باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

در ادامه همایون دلجویی، سرپرست سابق مخابرات منطقه زنجان با قدردانی از اعتماد مدیران شرکت مخابرات ایران گفت: خوشبختانه 15 ماه در طول تصدی مسؤولیت سرپرست مخابرات منطقه زنجان شاهد همدلی و همکاری خوبی در استان زنجان بودیم و با یکدلی و همراهی ارتباطات پایداری در استان زنجان برگزار شد.

مروتعلی میری سیاهی، سرپرست جدید مخابرات منطقه زنجان نیز با قدردانی از اعتماد مدیران شرکت مخابرات ایران گفت: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مسؤولیت بیشتر فراهم کرد تا دین خود را ادا کنم.

 میری سیاهی ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های نیروی انسانی و تجهیزات موجود که سرمایه‌های شرکت مخابرات ایران در منطقه زنجان است، بیش از پیش شاهد توسعه و پیشرفت در این منطقه باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با تشکر از فعالیت‌های انجام شده توسط مدیران قبلی تصریح کرد : اکنون که مخابرات منطقه زنجان جایگاه و رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده است، مرهون تلاش‌های مدیران گذشته است و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

لازم به ذکر است، میری سیاهی پیشتر به عنوان مدیر دفتر مدیر منطقه مخابرات منطقه زنجان، مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول