اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی سپاهان: با دفاع و سرویس خوب توانستیم پیروز شویم/ سرمربی هراز: سپاهان از لحظه‌ها استفاده کرد

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم به ویژه آنکه تیم هراز آمل کیفیت خوبی را برخوردار است و نفرات شاخصی در این تیم زیاد است و ما را در دقایقی از بازی تحت فشار گذاشتند.

سرمربی سپاهان: با دفاع و سرویس خوب توانستیم پیروز شویم/ سرمربی هراز: سپاهان از لحظه‌ها استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رحمان محمدی‌راد بعد از بازی با لبنیات هراز آمل اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم به ویژه آنکه تیم هراز آمل کیفیت خوبی را برخوردار است و نفرات شاخصی در این تیم زیاد است و ما را در دقایقی از بازی تحت فشار گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: تجربه ما در دسته پنجم به ما خیلی کمک کرد و برخلاف دسته‌های سوم و چهارم بازی خوبی ارائه دادیم و در حملات اول توانستیم موفق باشیم و در سرویس و دفاع امتیارات خوبی را کسب کنیم که به شاگردان خودم خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره بازی روز چهارشنبه تیمش برابر شهرداری گنبد، گفت: در شهر گنبد بازی خواهیم داشت؛ دنبال بهانه آوردن نیستم اما ما از یک سفر سخت از مریوان بازگشته بودیم که مجددا باید به گنبد سفر کنیم و کیفیت بازی بازیکنان دچار مشکل خواهد شد؛ گنبد در شهر خود به مصاف ما خواهد رفت که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

بهروز عطایی پس از شکست تیمش برابر سپاهان در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: می‌دانستیم بازی بسیار سختی را برابر سپاهان در اصفهان خواهیم داشت؛ بازی بسیار با کیفیتی انجام شد و دو تیم بار فنی بازی را به شدت بالا بردند و فکر می‌کنم افرادی که این بازی را تماشا کردند، از آن لذت بردند.

سرمربی هراز آمل ادامه داد: فکر می‌کنم در دسته اول علیرغم اینکه خوب بازی کردیم، تمرکز بچه‌ها خیلی نبود و باید با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم در صورتی که میتوانستیم دسته دوم را پیروز شویم با اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم .

وی تصریح کرد: در دسته سوم و چهارم با تغییراتی که رخ داد توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم و بازی نزدیک و سختی را شاهد بودیم؛ در دسته پنجم که بازی به لحظه‌ها باز می‌گردد، این سپاهان بود که از این فرصت‌ها استفاده کرد و توانست بر بازی چیره شود.

عطایی بیان داشت: در ۴ هفته اول با قرعه سختی مواجه شدیم؛ هفته آینده با سایپا بازی خواهیم داشت که جزو تیم‌های مدعی قهرمانی هستند و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول