اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

پویش دانش‌آموزان در حمایت از معلمان مناطق محروم در «فارس‌من» داغ شد

پویش دانش‌آموزان برگزیده المپیاد سواد رسانه کشور برای حمایت از معلمان مناطق محروم در «فارس‌من» داغ شد. خبرگزاری فارس پای کار کمپین «دبیررسان» است.

پویش دانش‌آموزان در حمایت از معلمان مناطق محروم در «فارس‌من» داغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ گروهی از دانش‌آموزان برگزیده چهارمین دوره سواد رسانه‌ای، اقدام به راه‌اندازی کمپینی در «فارس من» با عنوان «دبیررسان! تبلت و محتوای آموزشی برای معلمان مناطق محروم» در جهت توانمندسازی معلمان در مناطق محروم کردند.

 

طی مصاحبه‌ای که با سردبیر این سوژه داشتیم عنوان شد که قرار است برای معلمان مناطق محروم امکاناتی از جمله تهیه تبلت و بسته جامع در زمینه تولید محتوای آموزشی فراهم شود.

 

وی با اشاره به متن سوژه‌ ارسالی، ادامه داد: ما به عنوان جمعی از دهه هشتادی ها که برگزیده‌های المپیاد سواد رسانه‌ای هستیم قرار است در این شرایط کرونایی و آموزش مجازی به معلم های عزیزمان در سراسر کشور کمک کنیم که کلاسهای بهتر و موثرتری برای دانش آموزانشان به ویژه در مناطق محروم برگزار کنند. برخی از اهدافمان نیز 1- دنبال کردن اصل مواسات علی الخصوص در شرایط کرونا در مناطق کمتر برخوردار 2- کمک به اجرای عدالت در حوزۀ آموزش و فراهم کردن امکانات تدریس برای معلمین در مناطق محروم 3- کمک به هوشمندسازی معلمان خلاق برای تولید محتوای آموزشی است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف‌مان و ایجاد عوامل خلاقیت در تدریس معلمان در مدارس کمتر برخوردار نیازمند حمایت تمام افرادی هستیم که دغدغه حل مشکلات دانش‌آموزان این مناطق را دارند.

 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول