اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی سپاهان: باید از گذشته درس بگیریم/ پورقاز: همه تلاشمان را برای کسب پیروزی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم، از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده‌مان فکر کنیم؛ انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که شانسی برای صعود داشته باشیم.

مربی سپاهان: باید از گذشته درس بگیریم/ پورقاز: همه تلاشمان را برای کسب پیروزی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی با العین بازی بسیار مهم و از آخرین شانس‌های ما برای صعود به مرحله بعد است. دو بازی آخر العین را دیدیم و این تیم را تیم شایسته‌ای می‌دانیم. العین یکی از تیم‌های با کیفیت غرب آسیا است.

مربی سپاهان ادامه داد: با نهایت احترام برای این تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم چون اگر چنین اتفاقی برای ما نیفتد صعودی در کار نخواهد بود. بنابراین اهمیت بازی و سه امتیاز آن کاملا برایمان مشخص است. با نهایت تلاش می‌رویم که سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد فشار بالای مسابقات آسیایی عنوان کرد: شما وقتی به عنوان مربی یا بازیکن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید باید تحمل چنین فشارهایی را داشته باشید. این‌ها موارد تازه‌ای نیست. هم بازیکنانمان با تجربه هستند و هم اینکه کادرفنی ما این مسائل را می‌داند و می‌داند که چگونه باید با آن کنار بیایند.

توتونی ادامه داد: بعد از دو بازی که بچه‌های ما انجام دادند و عملکرد خیلی خوبی هم داشتند ولی به شایستگی‌هایشان نرسیدند طبیعتا روی ذهن آن‌ها اثر گذاشت. اما باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم، از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده‌مان فکر کنیم.

مربی سپاهان در مورد گرمای هوای قطر و سیستم سرمایش ورزشگاه محل مسابقه گفت: امکانات خیلی خوبی برای انجام بازی‌ها وجود دارد. به باشگاه السد و فدراسیون فوتبال قطر تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه اگر تیم السد در بازی خودش به پیروزی برسد، سپاهان شانسی برای صعود نخواهد داشت، عنوان کرد: بله، همینطور است. ما این مساله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که شانسی برای صعود داشته باشیم.

توتونی در مورد وضعیت محسن‌الغسانی به عنوان اولین بازیکن عمانی شاغل در فوتبال ایران اظهار داشت: چندروز پیش هم به سوالی در مورد او پاسخ دادم. الغسانی مثل بقیه بازیکنانمان، بازیکن با‌کیفیتی است. برای سال آینده هم قرارداد دارد و در تیم ما خواهد ماند. او جای پیشرفت خیلی بیشتر از این‌ها را دارد. در صددیم به او کمک کنیم که پیشرفت کند. همانطور که انتظار داریم او به باشگاه ما کمک کند.

عزت‌الله پورقاز نیز در مورد بازی فردا مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم. العین تیم شایسته و قابل احترامی است. ما در روزهای اخیر تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این بازی انجام دادیم. نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کردیم. همه تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم و امیدوار به صعود باشیم.

مدافع سپاهان در مورد سیستم سرمایش ورزشگاه محل بازی گفت: به باشگاه السد و فدراسیون و مجموعه فوتبال قطر تبریک می‌گویم که امکانات خیلی خوبی را در اختیار بازیکنانی که در این تورنمت حاضر هستند قرار داده است. تمرینات ما در فضای  باز انجام می‌شود و سرمایشی نیست. کمی کار سخت است اما برای بازی در چنین محلی با یک سرمایش خوب قطعا روند بازی بازیکنان را بهتر می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول