اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوین در بحران/ آمار بی سابقه فوتی‌های کرونایی در چهار ماه گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد فوتی‌های استان به 11 نفر رسید که در چهار ماه گذشته این تعداد فوتی، سابقه نداشته است.

قزوین در بحران/ آمار بی سابقه فوتی‌های کرونایی در چهار ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره با کاهش میزان استفاده از ماسک در استان گفت: استفاده از ماسک در بین عموم مردم از ۷۵ درصد به ۵۴ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان وضعیت نامناسب اصناف از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: استفاده از ماسک در بین صنوف مختلف نیز کاهش یافته و از ۸۰ درصد به ۶۳ درصد رسیده است.

نامدار ضمن اشاره به وضعیت بحرانی استان قزوین اظهار داشت: در روزی‌های اخیر تعداد بستری‌های کل در سطح استان بالغ بر سیصد نفر بوده و تعداد افراد بستری در بخش‌های مراقبت ویژه نیزبه پنجاه الی شصت نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد فوتی‌های استان به ۱۱ نفر رسید که در چهار ماه گذشته این تعداد فوتی سابقه نداشته است و تعداد بیماران متصل به دستگاه کمک تنفسی نیز ۳۶ نفر است که شرایط مساعدی ندارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تنها راه نجات و عبور از این شرایط بحرانی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول