اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

رقیب ترامپ تلفن سردبیر «فوربس» را به اشتراک گذاشت

«کانیه وِست» خواننده رپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب ترامپ، شماره تلفن سردبیر مجله معروف «فوربس» را برای میلیون ها فالوور خود در توئیتر به اشتراک گذاشت.

رقیب ترامپ تلفن سردبیر «فوربس» را به اشتراک گذاشت

به گزارش خبرنگار موسیقی و رسانه خبرگزاری فارس به نقل از بیزنس اینسایدر، روز چهارشنبه، «کانیه وست» شماره تلفن متعلق به ویرایشگر ارشد در فوربس را با پست کردن یک توئیت منتشر کرد، اقدامی معروف به «doxxing»(افشاسازی) که سیاست های توییتر را نقض می کند.

 

«کانیه وِست» خواننده رپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب ترامپ، شماره تلفن سردبیر مجله معروف «فوربس» را برای میلیون ها فالوور خود در توئیتر به اشتراک گذاشت.

این توییت  که سردبیر فوربس را «طرفدار برتری نژادی سفید پوستان» می خواند و طرفداران وست را به تماس با او دعوت می کرد، ۳۰ دقیقه در صفحه کانیه وست ماند و تا قبل از حذف شدن بیش از ۱۷۰۰۰ بار بازتوییت شد.

مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری «کانیه وست» به این معنی است که وی اکنون پس از دونالد ترامپ، دومین نامزد ریاست جمهوری آمریکا است که به دلیل نقض سیاست ها، پست رسانه های اجتماعی وی از صفحه اش حذف شده است.

پس از اینکه وست شماره تلفن متعلق به سردبیر مجله فوربس را منتشر کرد، پست توییت وی حذف شد.

اقدام انتشار اطلاعات خصوصی شخص دیگر بدون اجازه، موسوم به «doxxing»(افشاسازی) نقض خط مشی های توییتر تلقی می شود. این توییت نزدیک به ۳۰ دقیقه بعد از ظهر چهارشنبه در دید عمومی بود، تا اینکه به دلیل نقض قوانین توییتر حذف شد.

قبل از حذف این توئیت، سخنگوی توییتر به «بیزنس اینسایدر» گفت که این توئیت برای بررسی به تیم نظارت داده شده است.

 

به نظر می رسد هدف از این توییت مورد نظر که به افشای شماره تلفن سردبیر پرداخته، مدیر محتوای اصلی فوربس را نشان گرفته است.

وست در این توئیت طرفداران خود را تشویق می کند که با یک «برتری طلب سفیدپوست» تماس بگیرند و اطلاعات تماس آیفون متعلق به «Randall Forbes»(رندال لِین ـ فوربس سردبیر محتوایی و مدیرعامل مجله فوربس) را تحویل بگیرند.

این توییت تا قبل از برداشتن درست قبل از ساعت 2 بعد از ظهر بیش از ۱۷۰۰۰ بازتوییت  به دست آورد.

متیو هاچیسون، رئیس ارتباطات فوربس به «بیزنس اینسایدر» به کنایه گفت که این شرکت با کانیه وست همدردی می کند و امیدوار است که بتواند هر کمکی از دستش برمیآید برای او انجام دهد!

کانیه وست رپر آمریکایی این روزها درگیر کارزار انتخاباتی خود برای رقابت با ترامپ است. او تنها در طول یک ماه بیش از ۶ میلیون دلار در این زمینه هزینه کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول