اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توصیه استاندار به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛ گره‌‌گشا باشید نه گره‌افزا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استانی گفت: باید گره‌گشای کار مردم باشیم و گره افزایی نکنیم بخشنامه را گذاشته اند که گره‌ها را باز کنند دنبال تبصره‌ای باشیم که گره گشایی شود نه این که گره مشکلات مردم را بیشتر کنیم.

توصیه استاندار به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛  گره‌‌گشا باشید نه گره‌افزا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی سنگ بنایی برای پیام های الهام بخش شد و طرازی ایجاد کردند تا مدیران با آن سنجیده شوند.

استاندار ادامه داد: برای پایداری و استمرار انقلاب کارهای حسین گونه می‌خواهیم که باید در عرصه خدمت تا آخر ایستاد و الگو شهیدان رجایی و باهنر است که در دوره زندگی آن ها خدشه و نقطه تاریکی جز خدمت و سلامت و پاکی دیده نشد و طراز کارمند جمهوری اسلامی آن‌ها هستند.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سختی هایی که شهید رجایی تحمل کرد اشاره و اظهار کرد: انتظار از مدیران استان این است که را همه ظرفیت های استان برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

کلانتری افزود: مدیر باید از خود بپرسد که آیا از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کردم که اگر این گونه بود در راه شهید رجایی و باهنر حرکت کرده است.

وی با بیان این که ۲۷ هزار نفر حقوق بگیر و کارمند در استان وجود دارد افزود: هر کدام از این افراد باید در مورد خودشان قضاوت کنند که تا چه اندازه در خدمت به مردم موفق بوده‌اند. 

استاندار گفت: هر مدیری در هر حوزه ای توان خود را برای رفع مشکل مراجعین به کار ببینند و اگر مشکل حل نشود مردم می‌پذیرند و مهم این است که مردم تلاش‌ها را ببینند و خدای متعال که ناظر و حاضر است کارها را ببیند.

وی گفت: در این استان یک هزار و ۸۸۰ جوان پرپر شده که هر یک آرزوهای خاص خود را داشتند اما جان خود را برای حفظ اسلام و ایران فدا کردند و امروز همه چیز به دست ما رسیده امروز سوال از مدیران است که با چه نگاهی وارد اتاق کار خود می‌شوند.

استاندار ادامه داد: باید گره‌گشای کار مردم باشیم و گره افزایی نکنیم بخشنامه را گذاشته اند که گره‌ها را باز کنند دنبال تبصره‌ای باشیم که گره گشایی شود نه این که گره مشکلات مردم را بیشتر کنیم.

وی گفت: در سخت ترین دوره تحریم تاریخ بشریت به سر می‌بریم با همین شرایط هم اگر مدیران و کارکنان و پرسنل مصمم باشند گره‌ها باز خواهد شد.

استاندار با بیان این که خدا و شهدا کار ما را می‌بینند و از ما نمی‌گذرند افزود اگر غفلت کرده و درست عمل نکنیم سر پل صراط جلوی ما را می‌گیرند دوره مسوولیت زود تمام می‌شود این لوح های مادی مهم نیست مهم خدمت به مردم است 

وی گفت: تمام جرم و گناه ما در دنیای امروز این است که دنبال عدالت و حق و سنت رسول‌الله و اجرای احکام الهی هستیم این ذلتی که چند کشور عربی به خود وارد کردند به دلیل ترس از آمریکاست که ذلیلانه زیر بار امضا رفته‌اند و ما زیر سایه ولایت فقیه سربلند هستیم.

استاندار با بیان این که در گذشته اختیار و تصمیمی با مردم نبود افزود: رژیم پهلوی به جز ظلم به مردم زاگرس‌نشین هیچ کاری نکرد و امروز به برکت جمهوری اسلامی مردم خودشان تصمیم می‌گیرند و امروز همه ما مسوولان به نظام و انقلاب و امام بدهکاریم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم، دستگاه‌های برگزیده استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول