اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک خیّر زنجانی واحد مسکونی خود را که به مبلغ5 میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است برای تامین مسکن ایتام زنجانی هدیه کرد.

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک خیّر نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به مبلغ پنج میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال است برای تامین مسکن ایتام مورد حمایت و تامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: همزمان با آغاز رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها  یکی از خیران زنجانی، یک واحد آپارتمان نوساز خود را برای تامین هزینه‌های مسکن ایتام و امور دانش‌آموزان مورد حمایت به فروش رسانده و ۷۰ درصد مبلغ فروش را برای تامین مسکن ایتام و۳۰ درصد آن را در راستای تامین هزینه‌های فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان  اهدا کرد.

وی از اعتماد خیران کمیته امداد به این نهاد قدردانی کرد و گفت: زنجان بهشت خیران و دیار کریمان است و این خیر بزرگوار زنجانی با اهدای مبلغ فروش ساختمان خود به نفع نیازمندان و ایتام مورد حمایت، مسؤولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام و محرومین سنگین‌تر می‌کند.

صفری از اندیشه زیبای خیری که در رفتار وی جاری است تشکر کرد و گفت: برای تعدادی از ایتام مورد حمایت براساس تعهد ایجاد شده از محل مذکور واحد مسکونی احداث و تامین می‌شود.

گفتنی است، هم‌اکنون هزار و 210 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستندکه تعداد ۶۰ نفر از این ایتام فاقد مسکن و سرپناه هستند و نیازمند مساعدت و کمک خیران است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول