اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

40 گروه جهادی گلستان برای مبارزه با کرونا به‌خط شدند/ توزیع 200 هزار بسته معیشتی سپاه نینوا بین نیازمندان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا 40 گروه جهادی به تعداد 400 نفر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان به خط شدند.

40 گروه جهادی گلستان برای مبارزه با کرونا به‌خط شدند/ توزیع 200 هزار بسته معیشتی سپاه نینوا بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا 40 گروه جهادی به تعداد 400 نفر در استان گلستان به‌خط شدند و مبادرت به ضدعفونی کردن مدارس خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش اثرگذار رسانه‌ها در بزرگداشت و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: بخشی از مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس را مدیون اصحاب رسانه، قلم‌فرسایی خبرنگاران و تصویربردارانی هستیم که حقیقت جنگ را به تصویر کشیدند و بسیج مردمی شکل گرفت و حماسه‌های ماندگار خلق شد.

*سپاه نینوا با تدارک 2 هزار برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اهالی قلم در امیدآفرینی مردم گام بردارند و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند، افزود: هنوز هم بعد از گذشت ۴۰ سال دشمن تلاش دارد نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و بین مردم ایجاد یاس و ناامیدی ایجاد کند، بنابراین باید تلاش شود با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها مولفه امیدبخشی با ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم بیان شود.

ملک شاهکوهی از تدارک 2 هزار برنامه توسط سپاه نینوا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۴۰ سرفصل پیش‌بینی شده است، ۷۸۵ برنامه در سطح نواحی مقاومت بسیج در ۱۴ شهرستان انجام می‌شود، در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج اقشار و محلات یک‌هزار و 215 برنامه اجرا می‌شود.

وی در خصوص اهم برنامه‌های سپاه نینوا استان گلستان در هفته دفاع مقدس گفت: برنامه «دفاع همچنان باقی است» در راستای نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در هفتم مهرماه برگرا می‌شود سهمیه استان ۱۶ هزار نفر پیش‌بینی شده است که در این برنامه از جانبازان، آزادگان و رزمندگان تجلیل خواهد شد.

*افتتاح 48 واحد مسکونی در مناطق سیل زده آق‌قلا توسط سپاه نینوا

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ۳۲۰ رزمنده زن در استان داریم، گفت: طی برنامه‌ای از زنان رزمنده تجلیل خواهیم کرد.

ملک‌شاهکوهی از برگزاری برنامه نکوداشت شهدای سلامت استان گلستان خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس پروژه‌های عمرانی طرح کرامت و محرومیت‌زدایی افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید، در این راستا ۴۸ واحد مسکونی که در مناطق سیل‌زده آق‌قلا دچار خسارت شدند توسط بنیاد تعاون بسیج تحویل مردم می‌شود.

وی از مستند «گرای ۴۰ درجه» به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا با همکاری صداو سیما خبر داد و افزود: این برنامه در هفت قسمت از شبکه گلستان در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود.

*شرایط کرونایی گلستان رژه اقتدار نیروهای مسلح را لغو کرد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از نواختن زنگ مهر و مقاومت در هفته دفاع مقدس خبر داد و ابراز کرد: معرفی نخبگان و حمایت از طرح مخترعین دانش‌آموزی در راستای شعار سال جهش تولید را خواهیم داشت، همچنین برنامه یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» در مقابل درب خانه شهدا برگزار می‌شود.

ملک شاهکوهی از لغو رژه اقتدار نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور با توجه به شرایط کرونایی استان خبر داد و افزود: در این ایام نمایش رزمی بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه متمرکز ۱۱۱ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای «قزاق محله نومل» گفت: این برنامه پنج‌شنبه سوم مهرماه ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

*توزیع 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: عمده اقدامات محرومیت‌زدایی شامل تعمیرات خانه محروم، اجرای طرح شهید همدانی، کمک به نیازمندان در طرح کرامت و توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان شناسایی شده است.

ملک شاهکوهی همچنین از توزیع 2 هزار بسته پوشاک در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: توزیع جهیزیه از ابتدای محرم تاکنون به تعداد 56 بسته انجام گرفت و در مجموع 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کردیم و یک مرحله دیگر در دهه آخر صفر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول