اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

معاون رئیس جمهور: حرکت صنعت پتروشیمی کشور رو به رشد است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهورحرکت صنعت پتروشیمی کشور را رو به رشد و قابل تقدیر دانست و گفت: امیدورایم ما در کشور صاحب صنعت پتروشیمی شویم.

معاون رئیس جمهور: حرکت صنعت پتروشیمی کشور رو به رشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز با استقبال استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استانی وارد کرمانشاه شد.

اولین برنامه کاری سفر یک‌روزه ستاری به استان، با آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد کاتالیست BZN2 در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه آغاز شد.

تولید کاتالیست با کاربرد در فرآیند تولید محصولات پلی‌اتلین پس از گذراندن مراحل پیشرفته تحقیقاتی توسط پژوهشگران جوان شرکت پلیمر کرمانشاه طراحی شد و جایگزین کاتالیست ژاپنی خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه این مراسم، حرکت صنعت پتروشیمی کشور را رو به رشد و قابل تقدیر دانست و گفت: امیدورایم  ما در کشور صاحب صنعت پتروشیمی شویم.

ستاری با بیان اینکه ما نباید فقط کارخانه‌داری کنیم، گفت: صنعت یعنی ساخت نیازها، و تجهیزات و امکانات مورد نیاز که نیاز به نیروهای تحصیل‌کرده و دانشگاهی دارد تا زمانی که محصولات مورد نیاز را نسازیم، صنعت به معنای واقعی نداریم و فقط کارخانه‌داری می‌‌کنیم.

در سفر یک‌روزه، ستاری بازدید از شرکت های دانش بنیان، برخی دانشگاه های استان، نمایشگاه محصولات فناورانه و مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری و شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول