اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فعالیت مبلغان دینی عامل جلوگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: فعالیت مبلغان دین باعث جلوگیری از ورود انواع آسیب‌ها و وقوع بزه‌های اجتماعی می‌گردد یعنی در واقع بخش‌های زیادی از هزینه‌های دولت را کم می‌کند.

فعالیت مبلغان دینی عامل جلوگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان صبح امروز به‌همراه حجت‌الاسلام عباس شمس مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه با حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدا حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: حوزه علمیه در هر منطقه بیت‌النور است که جامعه پیرامون خود را با معارف دینی روشن می‌کند و اینکه کمک به توسعه کمی کیفی حوزه‌های علمیه در مناطق مختلف هزینه کردن نیست بلکه سرمایه است.

وی افزود: فعالیت مبلغان دین باعث جلوگیری از ورود انواع آسیب‌ها و وقوع بزه‌های اجتماعی می‌گردد یعنی در واقع بخش‌های زیادی از هزینه‌های دولت را کم می‌کند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: طلاب وروحانیون مستقر در شهرستان بندرلنگه با روحیه جهادی و با کمترین امکانات باوجود تنگی شدید معیشت در خدمت به دین و مردم مؤمن هستند، جلوگیری از موازی‌کاری و تعمیق دانش و مهارت از ضروریات تبلیغ مؤثر می‌باشد که ما در شهرستان به‌دنبال آن خواهیم بود.

در ادامه حجت‌الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان، بیان داشت: 12 مدرسه علمیه در استان داریم و به دنبال توسعه مدارس علمیه و افزودن رشته‌های سطح سه در شهرستان‌ها می‌باشیم.

وی افزود: یکی از شهرستان‌های مهم که نیازمند راه‌اندازی سطح سه می‌باشد شهرستان بندرلنگه است که در آینده نزدیک با حمایت امام جمعه و روحانیت معزز نسبت به این مهم اقدام خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به سوابق درخشان و ارزشمند امام جمعه شهرستان بندرلنگه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، یادآور شد: از ایشان خواستاریم که ما را در ارتقاء حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها همیاری کنند.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول