اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تیم بدمینتون اردکان از شهربابک شکست خورد

تیم بدمینتون هیات اردکان شامگاه پنجشنبه با نتیجه سه بر ۲ از تیم شهرداری شهربابک کرمان شکست خورد.

تیم بدمینتون اردکان از شهربابک شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم بدمینتون هیات اردکان با نتیجه سه بر ۲ از تیم شهرداری شهربابک کرمان شکست خورد، این مسابقه بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر کشور در  سالن آزادی اردکان برگزار شد.

در این مسابقه نزدیک و نفس گیر بازیکنان ۲ تیم در طول دیدار هم پای هم برای کسب پیروزی تلاش کردند که در پایان با موفقیت تیم میهمان همراه شد. 

تیم‌های دانشگاه یزد و هیات اردکان ۲ نماینده استان در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور (فصل ۹۹) با رعد پدافند هوایی قم، ذوب‌روی صبای زنجان، شهرداری شهربابک، شهرداری فومن و فولا مبارکه سپاهان اصفهان هم گروه هستند.

این رقابت‌ها با رعایت نکات بهداشتی در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری می‌شود تا در پایان چهره تیم قهرمان مشخص شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول