اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۷ شهریور ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام ضمن هشدار به کسانی که به هر طریق ممکن سعی در حاشیه سازی در خصوص بازگشایی مدارس دارند، گفت: به طور قطع با افرادی که به طور غیر واقعی دنبال ایجاد استرس کاذب برای دانش آموزان و اولیای آن‌ها هستند، برخورد می‌شود.

وی افزود: در این شرایط نیازمند آرامش روانی و رفتار منطقی با مسائل هستیم و دامن زدن به استرس بیش از حد به صلاح نیست زیرا آسیب تهدید آمیز کردن یک مساله از خود مساله بیشتر است.

جذب  ۹۹ درصد اسناد خزانه اسلامی در ایلام

قدرت فیض‌اللهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، گفت: در سال ۱۳۹۸، مبلغ ۵۴۶ میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه در استان به منظور تهاتر بدهی‌ها و مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی با دستگاه‌های اجرایی صادر شد که از مبلغ مذکور ۱۷۴ میلیارد ریال بدهی مالیاتی و ۳۷۲ میلیارد ریال بدهی بانکی اشخاص تسویه شد.

وی افزود: در خصوص اسناد خزانه نیز از محل منابع استانی تا کنون ۹۹ درصد اسناد خزانه اسلامی به مبلغ ۳۷۵۰ میلیارد ریال جذب شده است.

آغاز فعالیت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام

ایوب جعفریان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام، گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در مجموعه الغدیر ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این پیست شامل پیست‌های موتورسواری، موتور ریس و استریت همچنین پیست موتور کراس و پیست آفرود است.

دستگیری ۹ متخلف محیط زیست در«دهلران»

ابراهیم مرادعلیوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ متخلف محیط زیست در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶ نهاد دولتی و غیر دولتی به‌دلیل رعایت نکردن قانون مدیریت پسماند اخطار محیط زیستی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول