اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/بارش در نوار شمالی کشور از 29 شهریور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در دو روز آینده جوی صاف و آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است، گفت: از امروز تا شنبه پیشِ رو در نوار شرقی کشور به ویژه زابل و وزش باد شدید و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/بارش در نوار شمالی کشور از 29 شهریور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان،  آذربایجان شرقی، مازندران و ارتفاعات البرز، ابرناکی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت را شاهدیم که در استان گیلان شدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه در دو روز آینده جوی صاف و آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است، گفت: در این مدت در سواحل خزر دمای هوا به صورت موقت افزایش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر وقت شنبه ۲۹ شهریور و روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در برخی مناطق استان اردبیل و استان‌های واقع در سواحل خزر، رشد ابر وزش باد، رگبار باران گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود که بارش‌ها در استان‌های گیلان و غرب مازندران شدت بیشتری دارد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

ضیائیان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق شمالی استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد، کاهش نسبی دما، ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: از امروز تا شنبه پیش ِ رو در نوار شرقی کشور به ویژه زابل و وزش باد شدید و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز جمعه صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز شنبه هم حاکم است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 30 و 20 درجه خواهد بود.

وی افزود: فردا اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 7 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول