اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توضیح آموزش و پرورش در پی انتشار خبر ابتلا به کرونا در مدرسه‌ منوجان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونا در مدرسه‌ای در شهرستان منوجان توضیحی ارائه کرد.

توضیح آموزش و پرورش در پی انتشار خبر ابتلا به کرونا در مدرسه‌ منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در پی درج خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر مثبت شدن آزمایش کرونای معلمان یک مدرسه در شهرستان منوجان به ویروس کرونا، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و استان کرمان با تایید ابتلای سه نفر از معلمان دبستان ام‌ابیها منوجان به ویروس کرونا گفت: سه معلمی که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده نسبت فامیلی دارند و از یک خانواده هستند و هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای این معلمان به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

مهران باهری بیان کرد: به محض اعلام علائم اولیه ویروس کرونا توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس ‌ای درس متعلق به این سه خانم معلم تعطیل شده و دانش‌آموزان نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است، اظهارکرد: با توجه به پیگیری آموزش از طریق چهار روش حضوری، مجازی، مدرسه تلویزیونی و بسته‌های آموزشی یادگیری محور هیچ اجباری مبنی بر حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست.

باهری گفت: هر سه هفته یکبار از مراکز بهداشت در شهرستان‌ها و مناطق استان گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم و طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولیا و دانش‌آموزان در صورتی عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir می‌توانند به ما اطلاع‌رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول